Citat:
Ursprungligen postat av
Nochills
Mr. Effe, du hymlar om att preparatet är ett "lyckopiller" utan att själv ha provat på det?!
Dr. Oz heter egentligen Mehmet Cengiz Öz då hans föräldrar var invandrade Turkar och i Amerika så använder de inte ´Ö´.
Jag kan säga att jag nu har använt Garcinia Cambogia i snart 2 veckor och märker en stor skillnad. Jag beställde preparatet från Amazon.co.uk då det är billigare där än att köpa det här i Sverige.
* Jag har blivit klart piggare då jag för tillfället slavar på en FAS 3 placering där jag städar med ett hektiskt tempo. Jag känner mig inte lika dödstrött och sliten då jag kommer hem och efter att jag har ätit middag, har inte varit så pigg på flera år.
* Min feta buk börjar snabbare än förut att minska i omfånget, jag har läst att Garcinia tömmer ut fettdepåerna och omvandlar det till ren energi. Tillsatsen av chromium ökar alltså kroppens metabolism så att maten spjälkas mycket mer effektivt.
* Det finns inga rapporter om att Garcinia Cambogia skulle vara på nåt sätt farligt för hälsan då det ger en ren energiboost för kroppen.
Att du blir piggare är en annan sak, finns växtextrakt som gör att du blir piggare, t.ex ephedra.
Du vet inte om du har gått ner pga av tabletterna. Du skriver ju själv att du läst lite. Eftersom det inte finns nån pålitlig källa att så är fallet, så är det bluff. Att tro på doktor arab som kör en egen tv kanal är inte en pålitlig källa. Du kan lika gärna äta koffein tabletter. Om pillren ökar din kropps- temperatur så får du knappast nån stor effekt för att gå ner, drick lika gärna kaffe. Att din feta buk minskar beror nog mer på jobbet du utför än tabletterna, men att tro att tabletterna omvandlar dina fettdepåer i kroppen till energi är en stor dröm många har. Det finns inga bevis att tabletter kan omvandla det du nämner. Att få ner hungerkänslan är en sak, men då kan du lika gärna äta paprika.
Dom skulle ha stannat vid "stilla hunger" det där med fett och kolhydrater blir energi med piller och ballonger är bara skrattgalet. Eftersom inte det finns några kliniska undersökningar med riktigt labb så är det bajs. Nej dr alban med vattenballonger och vatten funkar inte som kliniskt bevisat. Ballongtestet finns i del 1-2 i showen.
wikipedia
A 1998 randomized controlled trial looked at the effects of hydroxycitric acid, the purported active component in Garcinia gummi-gutta, as a potential antiobesity agent in 135 people. The conclusion from this trial was that "Garcinia cambogia failed to produce significant weight loss and fat mass loss beyond that observed with placebo".
Dr fake säger att han inte marknadsför produkten och att pengar ligger inte hans intresse. Samtidigt finns han med på varenda omslag på lyckoburken. Nej är en dum korkad turk som borde få licensen indragen och komma med vettiga källor istället för "ballong och tapetklister" Samtidigt då han säger i tv:n att "Detta är miraklet alla väntat på som verkligen fungerar"
Ja har gått ner flera kilo utan dr alban.