2014-01-24, 21:49
Medlem
camejos avatar
Alltså kan Aftonbladet Kultur vara sämre på att släppa avsnitten, podden spelades in igår och skulle finnas ute idag. Varje vecka slöar dom.
Citera
2014-01-25, 17:24
Medlem
Nya favoritpoden.
Citera
2014-01-25, 19:26
Medlem
EugeneHutzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder

Medverkar gör: Kringlan Svensson, Nanna Johansson, Ola Söderholm och Liv Strömqvist.
[/url]

Ska alla sitta och runka av varandra? Känns ju spontant väldigt likriktade deltagare. Nån som lyssnat på programmet och kan säga om det finns nån debatt eller konflikter som ger nerv. Men det kanske är bra ändå?
Citera
2014-01-25, 22:18
Medlem
robomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EugeneHutz
Ska alla sitta och runka av varandra? Känns ju spontant väldigt likriktade deltagare. Nån som lyssnat på programmet och kan säga om det finns nån debatt eller konflikter som ger nerv. Men det kanske är bra ändå?
Det är inga konflikter, det är bara satir. Det är precis som Tankesmedjan fast med lösare tyglar. Alla har varsitt ämne och varsin "prata", de andra kommer med roliga inlägg kring ämnet och därefter byter man ämne. Precis som tankesmedjan. Fast högre lägstanivå på deltagarna.
Citera
2014-01-26, 03:12
Medlem
Podden känns lite som klubben för inbördes beundran..tyvärr. Inte alls lika bra kvalitet på innehållet som man ser i radion heller.
Citera
2014-01-26, 09:10
Medlem
Som när tankesmedjan var som roligast, fast roligare. Men när kommer nästa avsnitt egentligen?
Citera
2014-01-31, 15:18
Medlem
MRLOXs avatar
Känns inte som den här podden överlever sommaren. Liv Strömquist och Nanna Johansson gör sig båda bättre i serieform och tjänar nog betydligt mer pengar på det. Hade man fått med Jonatan Unge istället för Kringlan hade podden haft nån slags nerv, nu känns det väldigt lamt och helt utan udd.
Citera
2014-02-05, 09:41
Medlem
swimp78s avatar
Kringlan är ju den bästa deltagaren i podden.

Har Nanna Johansson slutat? Hon har ej vart med i senaste 2
Citera
2014-02-06, 21:25
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Kringlan är ju den bästa deltagaren i podden.

Har Nanna Johansson slutat? Hon har ej vart med i senaste 2

Hon har varit på charter. Hon är med imorgon igen. Verkar inte som att Liv är med. Hon är inte med på Olas senaste instagramfoto. @olasoderholm
Citera
2014-02-06, 22:04
Medlem
robomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
Hon har varit på charter. Hon är med imorgon igen. Verkar inte som att Liv är med. Hon är inte med på Olas senaste instagramfoto. @olasoderholm
Jag gissar att charter betyder något helt annat, som att hon jobbat i Stockholm exempelvis. I Tankesmedjan brukade de ju skoja om att någon var och gjorde något "töntigt" när de var borta, som Spoken Word-tävlingar och... ja nu kommer jag inte på fler exempel. Eller så har hon varit på charter, jag vet ju trots allt ingenting om det!
Citera
2014-02-07, 07:55
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roboman
Jag gissar att charter betyder något helt annat, som att hon jobbat i Stockholm exempelvis. I Tankesmedjan brukade de ju skoja om att någon var och gjorde något "töntigt" när de var borta, som Spoken Word-tävlingar och... ja nu kommer jag inte på fler exempel. Eller så har hon varit på charter, jag vet ju trots allt ingenting om det!

Hon ser väldigt solbränd ut.

http://instagram.com/p/kFLJ5CBDb_/
Citera
2014-02-07, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roboman

De sa upprepade gånger att Jonatan Unge varit och fettsugit sig i Polen. OT för denna tråd, men ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in