2014-01-03, 17:09
Medlem
lääz_kellys avatar
(Visste inte vart jag skulle lägga denna tråd, så om mod tycker att den platsar någon annanstans så feel free.)

Hallå! Efter att jag blev avstängd här i december så verkar det ha följt med någon bugg, eller så har det alltid funnits där. Min inbox med mina PM verkar helt mongo: När jag t.ex går till sida fem i min inbox och markerar alla inlägg och klickar på radera, så blir jag bara vidarebefodrad till: https://www.flashback.org/private.php

Även detta händer när jag försöker skicka ett PM manuellt.

Någon annan som har detta problem?
Citera
2014-01-03, 17:13
Moderator
^Eazs avatar
Men är PM:et raderat efteråt?

När jag raderar ett PM från sidan två, så tas jag tillbaka till sidan ett, men sen när jag kollar sidan 2 igen så är pm:et borta.
Citera
2014-01-03, 17:21
Medlem
lääz_kellys avatar
PM:en försvann ej, men nu när jag testade så hade "buggen" helt plötsligt försvunnit. Vet ej om den finns kvar när jag ska PM:a en moderator..men att ta bort mail går iaf. Måhända att något "stängdes" av när jag blev avstängd, och att någon (mod) glömde slå på. Welly, welly, well.

Edit: Nej, buggen verkar vara kvar. Markerar jag alla och flyttar till "Radera" så hamnar jag på /private.php. Men om jag däremot går in och läser ett enstaka mail, väljer att radera det manuellt, och sedan går tillbaka till inbox och väljer alla -> Radera, så funkar det.
Senast redigerad av lääz_kelly 2014-01-03 kl. 17:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in