• 5
  • 6
2014-02-27, 10:58
Medlem
TheBusters avatar
Kul att det går framåt, jag upptäckte att efter 75 kilo så behövde jag inte räkna slaviskt på kalorier längre. Dessutom hade sötsuget lagt sig. Värsta var så klart ölen, men nu tänker jag:
-Visst jag kan dricka öl ikväll men då kommer jag vara seg på träningen, är det värt det?
Citera
2014-03-02, 13:12
Medlem
Tomtejevelns avatar
Jahapp, var på röntgen igår efter att de smällt till i armbågen på träningen. En liten spricka vart resultatet så det sög..
Citera
2014-03-05, 10:57
Medlem
Tomtejevelns avatar
Vart ingen träning igår, vill att armen läker först så blir nog ingen träning imorgon heller
Står still på 83 kg så får nog räkna lite kalorier ifs blev de en pizza och en semla i veckan men får ta tag i i det hela... I vanliga fall skulle nog jag ge upp här men vill till träningen bara inte sparra med samma idiot igen!
Citera
2014-03-06, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtejeveln
Vart ingen träning igår, vill att armen läker först så blir nog ingen träning imorgon heller
Står still på 83 kg så får nog räkna lite kalorier ifs blev de en pizza och en semla i veckan men får ta tag i i det hela... I vanliga fall skulle nog jag ge upp här men vill till träningen bara inte sparra med samma idiot igen!

Vad hände under sparringen ? Jag fattar att du skadade armen men hur ? körde han för hårt eller vad va det ? Eller det kanske står tidigare i tråden ! Kolla där..

Men fan va tråkit att det skulle gå åt helvete i vilket fall !

Men ge inte upp förfan ! Du håller ändå på med en kampsport så skador kan alltid uppkomma tyvärr. Bara att låta den läka och komma tillbaka starkare !
Citera
2014-03-07, 15:11
Medlem
Tomtejevelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gordionface
Vad hände under sparringen ? Jag fattar att du skadade armen men hur ? körde han för hårt eller vad va det ? Eller det kanske står tidigare i tråden ! Kolla där..

Men fan va tråkit att det skulle gå åt helvete i vilket fall !

Men ge inte upp förfan ! Du håller ändå på med en kampsport så skador kan alltid uppkomma tyvärr. Bara att låta den läka och komma tillbaka starkare !

Har nog inte skrivit det men sista 10 minuterna får vi alltid brottas fritt och killen fick in en kimura och hann inte ens klappa innan de knakade, stackarn såg helt vettskrämd ut

Ska självklart fortsätta men hatar att missa träningen, vill köra 110 % när jag börjar med något. Tack för peppen! På tisdag ska jag nog kunna vara med igen
Citera
2014-03-08, 01:37
Medlem
Lugnt ! Därför jag skriver här för att nån gång kanske få en extrra peppa när det går segt och är motigt ! Så det är lugnt. Hoppas du kan köra nästa vecka !

För övrigt har jag själv sån jääävla träningsvärk haha !

Känns lite konstigt att det fick så snabbt, Menar går han in 100 på en träning ? Eller det kanske bara va ren oflyt ?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in