Vi är två par som använder detta användarkonton. Tjejen:
Jag började knarka när jag var 14 år har varit på olika behandlingshem osv, inget har hjälpt.
Får aldrig viljan till att sluta i heller. Mår helt enkelt inte bra utan nån drog i kroppen.
Detta är min livsstil det enda jag kan. Och mamma försöker och försöker men har manipulerat henne sen jag började. Nu har hon i princip lärt sig hur mina manipulationer fungerar. Fan oxå. Har tagit 5 överdoser dom flesta gångerna har det varit av heroin. Men har dock LOVAT mig själv att aldrig sätta en spruta i min arm med heroin i. Och anledningen till att jag fick mig en tankeställare var att jag låg utan syra i ungefär 1 och ett halvt dygn, jag fick en hjärnskada. Är inte den jag var innan. Men måste se positivt, jag kunde blivit som en grönsak eller ännu värre varit död. Ja ni kan ju själv tänka er vad som kunde hänt om inte mamma hittade mig. Har borderline, jag skär mig inte utan jag överdoserar allt för att uppnå den maximala effekten. Och har alltid gjort, jag går på anti Depp men mår ändå inte bra.
Och jag kan ju glömma att få benzo med den historien jag har... Har försökt flera gånger.
Men läkarna utgår ifrån sina jävla journaler så dom går det inte att manipulera.
Någon som har nån vänlig kommentar att skriva? Jag behöver hjälp men har inte viljan till att sluta. Och har varit på flera beh hem varav 2 lvm.......
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!