Citat:
Ursprungligen postat av
blackjackk
Tjenare, har ett litet problem, när jag spelar spel som kräver mycket prestanda från datorn så blir min laptop riktigt jävla varm där fläkten ligger, den har dock aldrig blivit så varm att den stängs av.
Har kollat runt olika kylare på nätet och de flesta verkar ligga mellan 200-500 kronor. Då jag inte är så duktig inom datorer och tillbehör tänkte jag se om ni kunde rekommendera en bra kylare till ett rimligt pris. Någon kanske har erfarenhet av olika kylare och kan förklara skillnaden samt rekommendera någon av dem?
Min laptop är en Asus med i7 processor om det nu skulle hjälpa er.
Nej, det hjälper inte att veta att de är en Asus med i7 processor. Min dator är en Asus med i7 också, så förklara gärna för mig hur min dator ser ut, funkar, eller har för specifikationer baserat på det.
Gå till en butik som säljer sånt, kolla på deras utbud, kolla om du kan få koppla in den för att se hur väl den snurrar på, och om de verkar bra så köp den.
Jag köpte min på Clas ohlson.
PS. Min dator är en k55vj, SÅN info underlättar lite mer då man kan söka på datorn för att se hur den ser ut, även om de inte gör någon avsevärd skillnad ändå