2014-01-02, 00:50
Bannlyst
Kanske tråden är fel-lagd nu, men jag hittade inget annat ställe, och kan inte göra trådar i papperskorgen.

Jo till frågan, vilken färg är pungkulorna och hur ser de ut inuti? hur går det till när man får utlösning? är "slangarna" ända ned i botten på pungkulorna, eller är det typ i toppen? det är typ en tesked man får i volymmängd när man får det, och pungkulorna innehåller typ 2 teskedar har jag för mig? rätta mig om jag har fel. Undrar även hur pungen ser ut inuti, hade varit fräckt att veta
Citera
2014-01-02, 00:51
Medlem
Fun fact: Pungkulor blir svarta när de "dör"
Citera
2014-01-02, 00:52
Medlem
Uran233s avatar
Känner du t.ex. till internetvävsidor vid namn Google eller varför inte Wikipedia? Eller har du ens gått i skola?
Citera
2014-01-02, 00:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Uran233
Känner du t.ex. till internetvävsidor vid namn Google eller varför inte Wikipedia? Eller har du ens gått i skola?

Nej, har aldrig hört, berätta mer?
Citera
2014-01-02, 00:55
Bannlyst
https://www.google.se/search?q=pungk...2F%3B640%3B480

Är de så mänskliga pungkulor ser ut? fast mindre då.
Citera
2014-01-02, 01:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bokad
Kanske tråden är fel-lagd nu, men jag hittade inget annat ställe, och kan inte göra trådar i papperskorgen.

Jo till frågan, vilken färg är pungkulorna och hur ser de ut inuti? hur går det till när man får utlösning? är "slangarna" ända ned i botten på pungkulorna, eller är det typ i toppen? det är typ en tesked man får i volymmängd när man får det, och pungkulorna innehåller typ 2 teskedar har jag för mig? rätta mig om jag har fel. Undrar även hur pungen ser ut inuti, hade varit fräckt att veta

Har undrat om det är Ryan Gosling på bilden?

Och till frågan då.. De är vita
Citera
2014-01-02, 01:23
Medlem
-vaas-s avatar
Pungkulorna är i princip 2 stenar som slänger omkring inuti pungen och när de gör det; de krossar lös sperma som sitter fast på väggarna i pungen.

Sen sugs sperman genom en muskel som heter prostatan till sädesblåsan där det blandas med kiss och blir till sperma.

Det går avgöra en persons ålder genom färgen på dennes testiklar under en obduktion ifall personen saknar tänder eller en kol14-datering inte känns relevant, detta eftersom testiklarna åldras likt vin och startar sin spermiekrossar-karriär som rosa för att sedan övergå till röd; och slutligen lila.

Eftersom testiklarna slänger omkring där inne och frigör sperma - och de inte ska flyga iväg om personen t ex åker uppskjutet på Liseberg eller en rymdraket till månen; de sitter fastspända i 2 gummiband som ser till att de inte flyger för långt från kroppen.

Färgen på insidan av pungen är varsel-gul likt vägarbetares västar.
Citera
2014-01-02, 01:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IQ140
Har undrat om det är Ryan Gosling på bilden?

Och till frågan då.. De är vita

Nope, det är Tom Ljungman

Citat:
Ursprungligen postat av -vaas-
Pungkulorna är i princip 2 stenar som slänger omkring inuti pungen och när de gör det; de krossar lös sperma som sitter fast på väggarna i pungen.

Sen sugs sperman genom en muskel som heter prostatan till sädesblåsan där det blandas med kiss och blir till sperma.

Det går avgöra en persons ålder genom färgen på dennes testiklar under en obduktion ifall personen saknar tänder eller en kol14-datering inte känns relevant, detta eftersom testiklarna åldras likt vin och startar sin spermiekrossar-karriär som rosa för att sedan övergå till röd; och slutligen lila.

Eftersom testiklarna slänger omkring där inne och frigör sperma - och de inte ska flyga iväg om personen t ex åker uppskjutet på Liseberg eller en rymdraket till månen; de sitter fastspända i 2 gummiband som ser till att de inte flyger för långt från kroppen.

Färgen på insidan av pungen är varsel-gul likt vägarbetares västar.

Okej, låter jävligt äckligt. pungkulor, pung, ja hela pungpartiet äcklar mig faktiskt, och hade hoppats på en bättre bild av detta, men det blev snarare motsatsen
Citera
2014-01-02, 01:55
Medlem
Uran233s avatar
Man lär sig något varje dag! Jag har alltid trott att pungkulestenarna snarare hade årsringar, men tji fick jag. Det här med "blue balls" dock, har det också med vägarbete att göra? Sånna där blå varningsljus man kan se utplacerade ibland?
Citera
2014-01-02, 01:57
Medlem
Uran233s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bokad
Nej, har aldrig hört, berätta mer?
Nej alltså, jag frågade ju om du kände till dem, jag tänkte du kan förklara för mig. Lite off-topic jag vet, förlåt. Men hur var det med skolan? Har du gått i den? Var och när och hur? Eller hade du hemskolning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in