2014-01-01, 23:51
Medlem
erijaks avatar
Hallå!
Jag överväger starkt att införskaffa mig en skyteam ace antingen 50- eller 125cc. Är det någon som har en eller har gott om fakta och ev. lite erfarenhet om cykeln så skriv gärna vad ni tycker om den.
Jag ser helst att skaffa en 50cc då jag endast har Am-kort men det skulle även gå med en 125cc om den är mer omtyckt... som sagt ös på med tips ni som har

Ni får gärna ge tips om andra moppar/lätta mc:s
Citera
2014-01-02, 11:35
Medlem
INTPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erijak
Ni får gärna ge tips om andra moppar/lätta mc:s
Tipsar om att allt som inte är tillverkat i kina är ett bättre alternativ.
Citera
2014-01-02, 19:12
Medlem
majordoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erijak
Hallå!
Jag överväger starkt att införskaffa mig en skyteam ace antingen 50- eller 125cc.

Två veckor senare överväger du starkt om att bli stamkund hos verkstaden.

Kina-tillverkat håller inte länge.
Citera
2014-01-03, 15:32
Medlem
erijaks avatar
Haha okej... det var väl bättre svar än inga svar antar jag haha. Nä men är de verkligen så dåliga? Jag menar man kan ju vara liite försiktig me grejerna men det kanske inte hjälper
Citera
2014-01-04, 11:46
Medlem
INTPs avatar
Att vara försiktig botar tyvärr inte att grejerna ofta är gjorda av för dåliga material och med för dålig precision. Man kan ha tur när man köper kinesiskt, men många gånger slutar det med att den "billiga" hojen blir dyrare än om man hade köpt nått bättre från början.

Kolla även hur ofta den ska servas och vad det kostar. Många gånger är service enligt schemat också något som gör kineshojar mycket dyrare i drift än dom verkar - men det måste göras på verkstaden för att garantin ska gälla.
Senast redigerad av INTP 2014-01-04 kl. 11:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in