Flashback bygger pepparkakshus!
2014-06-08, 10:36
Medlem
KryssEttaLuckas avatar
Pippa har besvarat Sholas mail. Mest för att han skall förstå att Roger talade sanning när han sa att han skulle till sjukhuset över helgen. Nu sa ju förvisso inte Roger detta till Shola men det spelar ju mindre roll.

Citat:
skickat den 8 juni 10:24 AM

Hello my lovely Shola

Thanks for your letter! I am fine, how are you? Sorry to hear that you not bought a new camera yet. I really want to have more pictures of you, my handsome man. It was yesterday i visited Roger so it will be difficult for me to say hello to him from you. Anyway, he was not at home so i had to go there in vain. I don't know where he is and i am a little bit worried for him. I hope nothing bad happened to him.

Shola, i have told you that the decision about how large my indemnity will be is on June 16th, so next monday i hopefully will know how much money i get and when i get them. At the moment it's not possible for me to tell you when i can visit you, but when i get the money i will tell you and i will also preper for getting visa and passport.

Shola, maybe you already told me but i don't remember, so when will you have your holiday and for long will it last? I hope we can meet soon my dear.

Have a nice day and send my regards to the priest
Your cutest Pippa
Citera
2014-06-09, 11:53
Medlem
KryssEttaLuckas avatar
Juliet har besvarat Rogers mail:

Citat:
mottaget den 9 juni 2014 10:31:56

Hello My Darling baby boy

Good morning my love and Thanks you so much for sweetie message this morning and I Hope everything is okay with there honey, it is nice to read your words today my love, i want you to be happy in your life and God will healing you and i want you to have faith in God, he is healing, i am thinking about you a lot and i am looking forward to hold you and kiss you one day in my dream honey,

yes you right my love, i think yahoo have problem now, sometime connection is bad too, do not worry about that and i am happy to read from you today my love, i love you and need you in my heart and my soul darling,

my love, i just want you to take good care of your life and your health,

it is very important my love,

darling, i agree everything with you in your airport my love, i am looking forward to kiss you face to face and i am dream about you and u making love with me in my dream,

I Love you, I Love you , I love you darling,

okay darling, when you back from hospital let me know honey,

i am looking forward to read from you,

take good care of urself,
have a nice day,
Your Lovely
kissssss

Att anslutningen är dålig ibland är inget jag oroar mig över, men kanske Juliet borde göra det.

Något svar från Roger kommer inte förrän tidigast klockan nio ikväll.
Citera
2014-06-09, 21:38
Medlem
KryssEttaLuckas avatar
Roger är nu hemma igen och har skickat ett ganska långt mail till sin älskade:

Citat:
skickat den 9 juni 2014 21:30:41

Hello my lovely darling Juliet!

I'm home again honey. Actually I have been home for several hours already but as usual i had problems to access my email. Lucky enough I didn't have to wait for so long this time. I don't have yahoo, I have hotmail so maybe there is problems with both of them. Just as I expected the tests was good. I will do new tests again in the middle of next month. That time maybe you can follow me there as support?

I became very happy when I was reading your sweet letter to me honey, and I am so happy that you want to make love with me. I'm very much looking forward to have hot, passionate sex with you darling. Even if I was badly wounded, there is nothing wrong with my erection, I can promise you that. Tell me darling, what positions do you prefer when you have sex?

Darling, they called me from Svenska Spel today just 20 minutes after I arrived home. They told me that the money will be at my account at 4:00 PM tomorrow. I don't have bank on internet so I have to go to my real bank and pick out as much money as you want me to send to you. My bank close at 3:00 PM so I have to go there first thing day after tomorrow and then I can send the money at once. Do you understand me honey?

Honey, you tell me that I can send anything I have in my mind, but darling that's not so easy for me. I don't know what food, cellphone and treatment for broken leg cost in Senegal. So I want you to specify how much you need for each thing.

How much for cellphone?
How much for food?
How much for treatment of your stepmothers broken leg?

My little honey bee, you tell me that you need 1500 euro for your travel to me. I know you checked this with some travel agency last year, but that was more than half a year ago and the prices might have risen. Maybe you better check it again before I send any money? Darling, how long do you think it will take to get visa and passport ready?

Darling do you know how much money one can send in a single transfer? Is there any limits? Do I need some more information from you before I send the money? Do you know where I can find a place where they have Moneygram? Do you think I have to bring the copy of your ID-card?

Honey, I can send you money on Wednesday but you have to write back to me latest Wednesday morning with answers on my questions and I also want you to tell me how much you need for each thing, and please don't tell me that I can send anything I have in my mind, because I want specified amounts from you. I hope you understand me darling?

Sweatheart I NEED YOU and I LOVE YOU and I WANT YOU so much! Sometimes I miss you so much, I just want to rip you out of my dreams and hug you!

Feel my hungry kisses all over your soft body // Roger

Nu hoppas jag hon är duktig och lägger ner lite jobb på att åtminstone svara på frågorna.
Citera
2014-06-09, 21:47
Medlem
Analanalysts avatar
Spännande som vilken serie på tv som helst.
Senast redigerad av Analanalyst 2014-06-09 kl. 22:44.
Citera
2014-06-10, 17:20
Medlem
KryssEttaLuckas avatar
Idag har Juliet svarat på Rogers mail och hon har dessutom varit ganska duktig på att besvara frågor.

Citat:
mottaget den 10 juni 2014 13:51:12

Hello My Darling baby boy

Good morning my love and Thanks you for your wonderful message this morning my darling, i am so much happy you okay with ur life now my love, and it is nice to reading your words to my heart and my soul, i am looking forward to meet you one day and making love you in my dream honey, I Love you and need you in my heart,

it is good that ur tests is okay with you my love, i am thanks God for that honey, Yes i will be happy to follow you to next test again my darling, about your question about sex, my love, i do not have problem about sex, sex is very important for me to making love with you because i love you all my heart and my soul, i will like to making love with you anyone u like in ur dream darling, I Love you,

my love, you can see money gram in Stockholm Sweden? it my friend who told me about it honey, I have told my friend we could meet by last year because problem of western union that is why we have problem to meet by last year,,, that is why she told me that have get money for family who living in your country Sweden through money gram, i Juts want you to send me the money through money gram,,,,we work together the same place,,

my love, you ask me how much need for my cell phone, 100 euros,

about my step mother, treatment what i need is 500 euros, i am go to hospital to see my step mother tomorrow and anytime back, i will will go to check inbox, i am looking forward to read from you honey

about food my love, 100 euros is fine with me honey,?;;; money you need to send tomorrow is 700 euros darling,

my darling about my visa and i will go see traveling agency office on Friday and anytime back, i will let you know the good new again, i will ask they how much about the ticket,, that is first i want to know my love,

my love, i am thinking about you alot and i am looking forward to meet you now in my future,

take good care of yourself

Have a nice day,

Will stop here now,

Your Lovely
kissssss

Man kan konstatera att hon inte har bråttom att få pengarna till resan men detta är inte något konstigt eftersom jag inte vet vad hon använder de pengar till som hon vill jag skall skicka imorgon och därför inte heller kommer att bli misstänksam. Hade pengarna skickats hade hon dessutom säkert ringt. Man kan också konstatera att möjligheten finns att någon i Stockholm har skickat pengar till henne.

Det hon glömde att svara på var egentligen bara hur mycket pengar man kan skicka via en överföring och om det finns några begränsningar. Detta skulle jag kunna påpeka för henne, likaså att det är väldigt långt till Stockholm därifrån jag bor, men detta kommer inte att hända.

Ni som läst min tråd om "ryskan" kanske förstår varthän det barkar, även om upplägget är något annorlunda denna gången.

10 minuter senare kom ett kort mail till eftersom hon tydligen kom på att det var något hon glömt svara på.

Citat:
mottaget den 10 juni 2014 14:01:32

Hello My Darling baby boy,

my love, if they need my Id card, you can show to they money gram okay,
that is my really ID Card my love,
i am looking forward to read from u tomorrow,
Your Lovely
kisss

Visst är det äkta! Jag kommer att besvara hennes mail senare ikväll.
Citera
2014-06-10, 17:44
Medlem
32åringens avatar
Det är inte vart år som jag kommenterar någonting här på Flashback, men här känner jag att jag måste uttrycka min djupa beundran för ts och hans kreativitet.
Jag har nu sträckläst sid 1-57 med stor inlevelse.
Du har verkligen en härlig fantasi och förmåga att väva intriger.
När man kollar vilka vänner Sholas har Facebook så kan man undra hur många han håller på och scammar egentligen. Sorgligt vad folk är godtrogna.
Jag hoppas du fortsätter att driva med dessa (denna) pajas för att om inte stoppa så i alla fall hindra honom i arbetet.
Keep up the good work.

Mvh
43åringen (numera)
Citera
2014-06-10, 19:06
Medlem
KryssEttaLuckas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 32åringen
Det är inte vart år som jag kommenterar någonting här på Flashback, men här känner jag att jag måste uttrycka min djupa beundran för ts och hans kreativitet.
Jag har nu sträckläst sid 1-57 med stor inlevelse.
Du har verkligen en härlig fantasi och förmåga att väva intriger.
När man kollar vilka vänner Sholas har Facebook så kan man undra hur många han håller på och scammar egentligen. Sorgligt vad folk är godtrogna.
Jag hoppas du fortsätter att driva med dessa (denna) pajas för att om inte stoppa så i alla fall hindra honom i arbetet.
Keep up the good work.

Mvh
43åringen (numera)

Jag tackar allra ödmjukast för visad uppskattning och känner mig hedrad över att du valde att kommentera i denna tråden med tanke på hur lite du kommenterar över lag.

Håller med dig om att det är sorgligt att det finns folk som är så godtrogna att de låter sig luras, speciellt av en sådan som Shola för han tillhör ju inte eliten av scammers om man säger så. Att det finns en stor marknad för denna typ av bedrägerier råder det dock ingen tvekan om:

http://www.globaltimes.cn/content/761532.shtml

Citat:
Organized criminals have defrauded West Australian victims out of at least 4.5 million AU dollars ($4. 66 million) over the last six months after starting relationship with vulnerable people online, the Government of Western Australia (WA) revealed on Thursday.

Jag skall göra mitt bästa för att fortsätta driva med Shola och jag hoppas att du såväl som andra fortsätter att hålla koll på vad som händer.
Citera
2014-06-10, 19:21
Medlem
Den här tråden är absolut ingenting annat än succe!

Vet att jag läste första 40~ sidorna för ett tag sedan och ska fortsätta nu, sitter och ler vid varje inlägg och verkligen imponeras av dig, din fantasi och din ork. Ge aldrig upp
Citera
2014-06-10, 19:39
Medlem
KryssEttaLuckas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kloaaz
Den här tråden är absolut ingenting annat än succe!

Vet att jag läste första 40~ sidorna för ett tag sedan och ska fortsätta nu, sitter och ler vid varje inlägg och verkligen imponeras av dig, din fantasi och din ork. Ge aldrig upp

Jag tackar även dig för visad uppskattning! Hoppas det blir fler leenden under tiden du fortsätter läsa tråden.
Citera
2014-06-10, 20:19
Medlem
KryssEttaLuckas avatar
Roger har ju under senare tid brottats med problem då han loggat in för att läsa sin e-post och nu verkar det som det har tagit skruv på riktigt. Därför har han nu skickat följande till sin älskade:

Citat:
skickat den 10 juni 2014 20:03:17

Hello my lovely darling Juliet!

I don't know what is wrong now, if it is at your end, my end or somewhere in between during the transfer of your email to me, but something is wrong because I can almost not read a single word of what you wrote to me. I guess you can see what it looks like with your own eyes.

You also sent me a second letter but that one is not better than the first one. Darling, please send the letters, or get all together in one email and send it again. I will soon send you the second one so you can see for yourself how it look.

I don't know if this have something to do with the difficulties I have faced when I tried to log in to my email. Maybe I should try to contact hotmail and ask for help, but I'm not sure how to get in touch with them. Do you have any suggestion?

Feel my soft kisses all over your body // Roger

Tre minuter senare svarade jag även på det andra mailet genom att skicka det tillbaka till henne.

Under spoilern kan ni se hur Juliets två mail såg ut när Roger öppnade och läste dem. Nåja, snarare hur jag vill att Juliet skall tro att de såg ut.

Jag skulle i detta läget gärna velat vara en fluga på väggen på Sholas kammare för att se hur han reagerar på detta. Låt oss nu bara hoppas att han köper bluffen så vi kan komma vidare.
Citera
2014-06-11, 03:12
Medlem
Michael Caines avatar
Fantastisk tråd !
Stort tack till TS

M.C.
Citera
2014-06-11, 06:58
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KryssEttaLucka
Roger har ju under senare tid brottats med problem då han loggat in för att läsa sin e-post och nu verkar det som det har tagit skruv på riktigt. Därför har han nu skickat följande till sin älskade:

Tre minuter senare svarade jag även på det andra mailet genom att skicka det tillbaka till henne.

Under spoilern kan ni se hur Juliets två mail såg ut när Roger öppnade och läste dem. Nåja, snarare hur jag vill att Juliet skall tro att de såg ut.

Jag skulle i detta läget gärna velat vara en fluga på väggen på Sholas kammare för att se hur han reagerar på detta. Låt oss nu bara hoppas att han köper bluffen så vi kan komma vidare.

hahaha. Fy fan vad bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in