• 1
  • 2
2014-01-01, 18:10
Medlem
OG-lovers avatar
Hej...

Är så jävla nojig. Var packad och jag och en polare gick till en massörsalong för att få massage. Fick givetvis stånd och blev avsugen utan kondom. Vill inte skriva mer utförligt det är så det gick till. Vad skulle ni säga risken är för någon sjukdom? Såg inga sår eller nånting och hon lade fram en kondom då hon trodde vi skulle ha sex.

Ångrar mig så sjukt mycket, hade aldrig hänt om jag va nykter.

Snabba, seriösa svar.
Citera
2014-01-01, 18:18
Medlem
Graflunds avatar
Haha, tvätta rent kuken och le.
Citera
2014-01-01, 18:21
Medlem
Dom flesta massöser är ju katoy, så hur känns det att blivit avsugen av en kille?
Citera
2014-01-01, 18:23
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horfest
Dom flesta massöser är ju katoy, så hur känns det att blivit avsugen av en kille?
Hon va inte det. Normal tjejröst, små händer, små fötter sen tog hon även av sig trosorna..

Inte mycket till hjälp hittills, kom igen nu vafan!
Citera
2014-01-01, 18:29
Bannlyst
Var hon/han oförsiktig med tänderna så att du fick något småsår, så kan du nog hälsa hem till kuken, det är kört.
Citera
2014-01-01, 18:37
Medlem
Sophisticatedcutiepies avatar
Det finns ett antal könssjukdomar du kan få från oralsex. Bara att vänta och se, samt gå och testa dig för rubbet innan du rör en tjej.
Grattis!
Citera
2014-01-01, 19:02
Medlem
Förstår du inte hur många den där tjejen suger av varje dag? Risken är nog rätt stor att du kan få något.

Usch vad jag är hatisk till alla som åker till Thailand för sånt här..
Citera
2014-01-01, 19:14
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Derper
Förstår inte riktigt trådar som denna. För du kommer väl gå och testa dig hur som helst? Eller skiter du i det om någon säger att det är lugnt?
Jag mår ju jättedåligt. Om någon kunnig säger att jag inte bör oroa mig så mycket så lugnar jag givetvis ner mig? Naturligtvis ska jag kolla mig..
Citat:
Ursprungligen postat av youngirl
Förstår du inte hur många den där tjejen suger av varje dag? Risken är nog rätt stor att du kan få något.

Usch vad jag är hatisk till alla som åker till Thailand för sånt här..
Fast åkte inte till Thailand av den anledningen. Är här med familjen, är en kille i sina bästa år som kan få mycket bättre än fnask. Men var som sagt packad och hade ALDRIG skett vid nyktert tillstånd.
Citera
2014-01-01, 19:24
Medlem
h0h0s avatar
Haha du lär ju inte varit den första som fick en bj av hen. Googla könssjukdomar så är det bara att välja och vraka. Du har väl åkt på både det ena och det andra. Bara att hoppas att ballen inte måste amputeras.
Citera
2014-01-01, 19:24
Medlem
Är du orolig så gå in på första bästa pharmasia och fråga efter zitromax. Du tar 5 tabletter första dagen och resterande 2 dagen efter. Det botar allt förutom hiv men risken att du har fått hiv är inte stor.
Citera
2014-01-01, 19:25
Medlem
Zebratutts avatar
Alltid hatat begreppet "hen" men tror det kan vara till bra användning, i detta fall.

Nu när du har fått din uppmärkssamhet med trådstarten kan du dra och undersöka dig om du faktiskt vill komma fram till något, annars ser jag inte syftet med tråden
Citera
2014-01-01, 19:26
Medlem
Sophisticatedcutiepies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martinq18
Är du orolig så gå in på första bästa pharmasia och fråga efter zitromax. Du tar 5 tabletter första dagen och resterande 2 dagen efter. Det botar allt förutom hiv men risken att du har fått hiv är inte stor.

Skitsnack, det finns inga tabletter som botar "allt"! Vart får ni all i från?

Edit: Att dessutom sitta här och rekommendera några recepfria tabletter från ett apotek i Thailand som kan medföra livsfara för vissa personer är så idiotiskt att jag finner inga ord!
Senast redigerad av Sophisticatedcutiepie 2014-01-01 kl. 19:32.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in