2014-01-01, 17:09
Medlem
Intrumpadors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeOn
http://www.dn.se/sthlm/manga-i-slags...borgarplatsen/

Vem fan är upplagd för att slåss vid middagstid på nyårsdagen?
Middagstid? Lunchtid.
Citera
2014-01-01, 17:13
Medlem
Har dom inte satt upp massa kameror på medborgarplatsen? borde väl utnyttja dom i såna här lägen
Citera
2014-01-01, 17:15
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
Det påstod jag inte heller att det gjorde.
Kan vara en bra idé att läsa tråden.

Nu förstår jag inte? Har jag påstått att du påstod det?
Du missuppfattade nog mitt försök att bringa klarhet i vilka som slogs.
Har jag inte läst tråden heller?
Vaknat på fel sida på det nya året?
Citera
2014-01-01, 17:38
Medlem
Arngrips avatar
Citat:
– Det är två gäng. Man har plockat in två personer till förhör, säger Albin Näverberg vid Stockholmspolisen.
Enligt vittnesuppgifter ska en kniv ha använts i bråket och en person har fått skärskador över ett öra och ett finger, uppger polisen.
http://mitti.se/?p=64950
Citera
2014-01-01, 17:41
Medlem
Slumlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arngrip
http://mitti.se/?p=64950

Huliganer brukar inte använda kniv. Dessutom brukar de välja lite mer undanskymda ställen så jag tror inte det var huliganrelaterat.
Citera
2014-01-01, 17:46
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nojzwtflol
Har dom inte satt upp massa kameror på medborgarplatsen? borde väl utnyttja dom i såna här lägen
Det finns kameror överallt vid Medborgarplatsen numera.
Inte konstigt med tanke på att det är otroligt mycket skit som händer där, fanatiskt mycket.
Citera
2014-01-01, 18:42
Medlem
Det va ett turkgäng från södra delarna av stan som hamnade i konfrontation med ett gäng från Akalla. Nu kan vi sätta punkt.
Citera
2014-01-01, 19:03
Medlem
Muslimska Brödraskapets Moskè ligger precis här !
Vad annars gör de där, förutom att skända svenska medborgarplatsen med sin islamska intriger. Turkar hatar som sagt vad " Araber " sedan Osmanska rikets fall då Araberna gav dem ett knivhugg i ryggen , tyvärr har dom religionen gemensamt.

- Precis som Vi Serber röstar Turkarna på SD då man inte vill se ett nytt Kosovo i Sverige.
Senast redigerad av Bajsolle2 2014-01-01 kl. 19:42.
Citera
2014-01-01, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HuggaHuvudetAvFolk
Det va ett turkgäng från södra delarna av stan som hamnade i konfrontation med ett gäng från Akalla. Nu kan vi sätta punkt.
Källa?
Citera
2014-01-01, 20:03
Medlem
Argus-eyeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsolle2
Muslimska Brödraskapets Moskè ligger precis här !
Vad annars gör de där, förutom att skända svenska medborgarplatsen med sin islamska intriger. Turkar hatar som sagt vad " Araber " sedan Osmanska rikets fall då Araberna gav dem ett knivhugg i ryggen , tyvärr har dom religionen gemensamt.

- Precis som Vi Serber röstar Turkarna på SD då man inte vill se ett nytt Kosovo i Sverige.

Antar att du är professor i historia vid Stockholms universitet? Sluta att skämma ut dig själv.

Citat:
Ursprungligen postat av Huggahuvudetavfolk

Varför ska vi sätta punkt? För utomstående kan det vara intressant att få motiv och andra omständigheter förklarade. Personligen så upplever jag det som ytterst sällsynt att invandrargäng hamnar i dispyt med varandra.
Citera
2014-01-01, 21:41
Medlem
skeggmuffs avatar
Två muslimska klaner som hamnat i slagsmål känns som det troligaste.

*Ute och slåss dagen efter nyår då många ickemuslimer ligger väldigt bakfulla
*En kniv har varit inblandad
*Ca 15-20 pers. (För litet antal för att röra sig om huliganer)

Finns en möjlighet att det är t.ex muslimer mot zigenare också.

Etniska svenskar går dock bort helt, sånt där ligger inte i våran kultur
Citera
2014-01-01, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Argus-eyed
Antar att du är professor i historia vid Stockholms universitet? Sluta att skämma ut dig själv.

Varför ska vi sätta punkt? För utomstående kan det vara intressant att få motiv och andra omständigheter förklarade. Personligen så upplever jag det som ytterst sällsynt att invandrargäng hamnar i dispyt med varandra.

Ytterst sälsynt att invandrargäng hamnar i bråk med varandra? Läser du inte tidningarna? Använder du inte internet tillräckligt? Igöteborg pågår gängkrig mellan invandrargäng, i örebro pågår gängkrig mellan invandrargång har ju förfan stått i tidningarna ,,,, din dumma jävel...ytterst sällsynt HAHAHA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in