2014-01-01, 00:33
Medlem
Efter allt snack om de nya smakerna till General (En originalportion och en vitportion), finns de i Stockholm? Och när kommer de fraktas till närmaste tobaksbutikerna? Tack på förhand.
Citera
2014-01-01, 00:42
Medlem
RuleBritannias avatar
Vet dessvärre inte; men rekommenderar att dra till Snusbutiken där Sogni låg, typ vid Stureplan. Om något så lär de landa där först, Swedish Match flaggskeppsbutik.
Citera
2014-01-01, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuleBritannia
Vet dessvärre inte; men rekommenderar att dra till Snusbutiken där Sogni låg, typ vid Stureplan. Om något så lär de landa där först, Swedish Match flaggskeppsbutik.

Alright, tack. De svenska snussidorna är jävligt dåliga på att uppdatera nyheter om snussorter mm.
Citera
2014-01-01, 15:08
Medlem
Där jag köper snus säger de att det kommer vecka 3 eller 4. Då borde de komma ut överallt.
Citera
2014-01-09, 20:48
Medlem
Beställde dessa idag på isnus.se, General Smokey oak och General Rustic blend. De är skickade så jag får dem imorgon. Är till min lillebror men det blir nog ändå att provsmaka.
Citera
2014-01-10, 11:38
Medlem
Såsom det ser ut så finns dom här två bara på iSnus just nu. Blir nog att beställa lite smoky oak när jag kmr hem.
Citera
2014-01-10, 18:01
Medlem
Om ni bor i Göteborg hittar ni det på Glade Johan godis i Tuve. Var och köpte en av varje idag, smakar riktigt bra. Rekommenderar starkt!
Citera
2014-01-10, 21:52
Medlem
Cornholio.s avatar
Detta snus är tillgängligt just nu på iSnus. Det lär dröja till vecka fyra innan det hittar ut till andra webbutiker och kioskar i riket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in