Citat:
Ursprungligen postat av Goddess_Purgatory
Det var inte mycket.
Har inte brytt mig om att kolla priserna, eftersom jag helst inte beställer utomlands.
Kanske får tänka om.
Ja, tull vill man ju gärna slippa.
Har hört att man kan kringgå den om paketet märks som gåva.
Men priset var mkt bra som sagt.
betalade ungefär samma summa (tillochmed mer har jag för mig) för en från popo brazil som jag köpte via tradera.
De hade flera där förr, men de hann tyvärr köpas upp innan jag fick arslet ur.

Nej, jag tyckte inte heller att det var så farligt med priset på hemsidan.
(Dock har jag kontakter i branchen, så jag vet att en fullstorleks bikini kostar 15-30 kr när dom köper dom från Kina, sånna som säljs på typ Stadium och H&M, så lite dyrt ibland, kan tyckas.)
Jag vet inte om tullen köper det där med "gift", jag minns inte riktigt hur det fungerar med det. Ibland struntar transportbolaget i att tulla in sånt som är billig. Jag har inte beställt så mycket från internet, bara ett par Koss-lurar och en T-shirt från USA, båda slapp jag tull på.
Jag kollade runt på sidan för att se om det stod någon adress till företaget, men jag hittade ingen. Så det går inte att se var dom skickar ifrån så. Du kan ju pröva att fråga, det finns ett kontaktforumär på sidan.
EDIT: Nu var jag lite dum... Kom på att priset var i Euro, så de borde väl skickas från ett EU-land. Då kommer inte tullmas peta på det! Du kan skicka en rad till dom och fråga.