2013-12-31, 06:28
Bannlyst
Hej,

Berätta lite gärna om vad ni tycker är konstigt med livet? Vill gärna veta vad folk tycker. Är det inte lite onödigt att vara jätte seriös när ingenting egentligen spelar någon roll?
Men plötsligt så gör livet det enligt bibeln.
Senast redigerad av IQ140 2013-12-31 kl. 06:38.
Citera
2013-12-31, 06:57
Medlem
Jag brukar torka mig i röven med bibelsidor när toapappret tagit slut. Så seriöst tar jag den boken
Citera
2013-12-31, 07:51
Medlem
ManJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparbergaren
Jag brukar torka mig i röven med bibelsidor när toapappret tagit slut. Så seriöst tar jag den boken
Varför inte använda en Torah-rulle istället, det rimmar liksom redan med Toarulle?
Citera
2013-12-31, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManJuice
Varför inte använda en Torah-rulle istället, det rimmar liksom redan med Toarulle?

De är rätt dyra faktiskt och rätt så sällsynta. Bibeln däremot ges ut gratis för att sprida det goda budskapet att alla har rätt till en ren röv
Citera
2013-12-31, 09:12
Medlem
Jag förstår inte hur man kan resonera som trådförfattaren. I detta liv kan man få fantastiska upplevelser och må bra och vara lycklig. Det är väldigt liten chans till liv, ännu mindre för intelligent liv. Vi har kommit från död materia och kan betrakta universum och oss själva, och vi har utvecklat känslor som kan skapa fantastiska känslor.

Är man depprimerad (eller kroniskt trött och utbränd)så beror det på sjukdomstillståndet av obalanser i serotonin, så här gäller det att vara medveten och upplyst att det förmodligen är det som det beror på, viket färgar din upplevelse av vardagen på ett sätt som inte behöver vara "verkligt", och istället försöka hitta lösningar till sjukdomstillståndet.

Livet är vad man gör det till. Alla har olika personligheter och fallenheter till att vara mer seriös, barnslig eller livsnjutare medan vissa ändra är arbetsnarkomaner.
Senast redigerad av tesaurus 2013-12-31 kl. 09:20.
Citera
2014-01-03, 21:14
Medlem
Bigzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQ140
Hej,

Berätta lite gärna om vad ni tycker är konstigt med livet? Vill gärna veta vad folk tycker. Är det inte lite onödigt att vara jätte seriös när ingenting egentligen spelar någon roll?
Men plötsligt så gör livet det enligt bibeln.

Riktigt bra fråga!

Livet handlar för mig om att kunna släppa taget om sina rädslor.
Ifall jag är så seriös jag vill vara och samtidigt lever utan rädslor, är livet fulländat. <3

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym44e
Du med 140 i IQ bör kunna skilja på en/ett. Tack.

Du påstår att ditt är lägre med en sån kommentar.
Alla är väl ändå perfekta som dom är?
Och jag tror du är likadan <3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in