Hallå! En lite less kille på 19 år som har något slag av finnar på stjärten. Har haft dom där väldigt länge, dom fanns där före jag kom in i puberteten t.om. Det är inga speciella bölder direkt, ser ut som finnar och röda plättar lite här och där, ibland är dom större och fyllda med var som är riktigt känsliga och otäcka! Dock inga nära anus som tur! Alltså inga hemorrojder...
Jag har prövat en del olika huskurer och medel men icke! Dom tycks inte försvinna med åren heller.

Har ingen speciell acne övrigt på kroppen, några finnar i ansiktet då och då men annars ganska lungt. Kan någon hjälpa mig hur jag ska handskas med dessa? Alla tips tas glatt emot! Jag vill verkligen slippa dessa otäcka typer. Är ju fan pinsamt att duscha med andra, ha sex osv.
Kan det ha något att göra med att jag inte duschar lika ofta som andra? Jag är också ofta lite fuktig/svettig om låren och rumpan speciellt efter onani mm. Har ni några tips skriv snälla, vill helst inte visa röven hos någon läkare så det skulle verkligen vara en last resort! Är så sjukt trötta på dessa! Mvh och tack!