2013-12-29, 19:43
Medlem
Hej på er!
Jag är väl antagligen dum som skriver här nu... men jag känner att jag behöver ventilera mina tankar och känslor!

Är en kvinna på 46 år som pga sjukdom hamnat åt helvete snett med ekonomin!

Den här månaden...en dag kvar... kan jag inte betala mer än hyra! Resten går det år helvete med!

Hur gör man som sjuk för att fixa sina räkningar? När inte det som FK betalar ut räcker?

Hur gör ni andra i samma situation?

Ta hand om er och jag hoppas vi alla får ett bättre nästa år!

Kram!
Citera
2013-12-29, 19:47
Medlem
Fy fan vilken hemsk situation du är i

Sök hjälp hossociala myndigheter, gå till kyrkan? Ingen aning faktist. Hoppas det löser sig fördig.
Citera
2013-12-29, 19:47
Medlem
Fy fan vilken hemsk situation du är i

Sök hjälp hos sociala myndigheter, gå till kyrkan? Ingen aning faktist. Hoppas det löser sig fördig.
Citera
2013-12-29, 19:49
Medlem
Och din hyresvärd
Citera
2013-12-29, 20:54
Medlem
rutger9999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonlisa
text

Beklagar din sits men tycker det är lite intressant att du enbart skriver på forumet när du har kris med ekonomin. Aldrig annars.

Börja köp och sälj skog är mitt tips.
Citera
2013-12-29, 21:25
Medlem
Jinxedds avatar
Smygtiggeri!
Citera
2013-12-29, 21:43
Medlem
Muppers avatar
Är alltid tveksam mot nya medlemmar med lågt postcount som ens nämner någonting om dålig ekonomi, osar tiggeri överallt tyvärr.

Hjälp går alltid att få, vänner, släkt, familj. (Men låt mig gissa, dom är alla döda eller icke existerande, right?)

Sedan kan man alltid sälja ägodelar för att få ihop pengar. (Men det har du inga va?)

Kyrkan brukar kunna hjälpa med mat för dagen. (Men backen upp till kyrkan är för isig, eller hur?)

Sedan kan man alltid stjäla. (Men du går hellre hungrig och dör va?)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in