Flashback bygger pepparkakshus!
2005-07-22, 10:39
Medlem
Jag blir helt galen, så snygg, så sval...ingen som har någonting om henne...
Citera
2005-07-22, 10:39
Medlem
colds avatar
Hon har pojkvän i Köpenhamn.
Citera
2005-07-22, 13:32
Medlem
Takayamas avatar
Me too !

Jag har också en crush på Tuva. Jag dagrömmer om att vara hennes pojkvän och se henne trippa fram i tunnt bomullslinne och bomullstrosor dagarna i ända. Så jag sökte på nätet. Och hittade världens sämsta fansajt.
Hört talas om red-eye-reduction och autofukus? Nja inte den här fotografen..

www.tuvanovotny.com

Kolla den fylliga biografin... nja två rader i allafall. Kolla ikonen med ett litet A strax ovanför. Klicka. Hm kan man redigera lite? Jo det trodde jag, så jag satt och fabulerade friskt om Tuvas ljuvliga sidor. ..att hon aldrig behövt att raka sina lena ben, att hon behärskar 9 språk flytande och undervisat Yoga sedan sena tonåren och att hon får sin friska hy genom älska länge och ofta.. sinnligt sensuellt och passionerat. Och att hon alltid fäller en tår av lycka efteråt. Men tyvärr... det blev inte publicerat.
Citera
2005-07-22, 14:22
Medlem
mohnomishes avatar
Ja, visst är hon ljuvlig? Det var en liten intervju med henne i DN igår (21/7) med anledning av att hon är aktuell i fyra filmer framåt hösten, varav ett par internationella produktioner. Reportern antydde att det kan innebära det stora brejket för henne, vilket hon blygsamt skakade av sig allt i enlighet med den svenska jante-andan. Tydligen bor hon i Köpenhamn just nu också. Artikeln verkar inte hamnat i DN kulturs nätupplaga ännu, men kommer säkert...
Citera
2005-07-22, 21:46
Medlem
mohnomishe: Ja visst är hon ljuvlig Tuva! Vilken härlig tjej! Jag såg henne för 10 år sen i nån dokusåpa och redan då anade jag att hon var en tjej som hade framtiden för sig. Om hon bara vill så kommer hon att bli den mest älskade och bästa skådespelare vi har!
Citera
2005-07-22, 21:53
Medlem
Synd att hon sabbar allt med en ful 90-talstatuering...
Citera
2005-07-22, 22:00
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg Baleout
Synd att hon sabbar allt med en ful 90-talstatuering...

Visst, börja längta efter oförstörda tjejer!
Det är förmycket nu!
Med taskiga gaddningar!

Bara min snabba tanke.
Citera
2005-07-22, 22:04
Medlem
ryggslutstatueringar är dock ALDRIG fel. På brudar.
Citera
2005-07-22, 22:18
Medlem
Ron Burgundys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Päronbollen
Jo, tatuerade och/eller piercade brudar är trailer trash...
Citera
2005-07-22, 22:18
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Päronbollen

När du glott på den mer än?
Vad ska vi tro ett år?
Så har du garanterat lessnat på motivet om det inte är av något osedvanligt gott utförande.
De gaddnissar som jag sett resultatet från tycker jag att dom borde starkt ha övervägt en låååång kurs på någon konsthögskola.
Det innan dom började förstöra skinnet på levande människor.
Citera
2005-07-22, 23:24
Medlem
skickahit10s avatar
Min kompis spelade in en av dessa filmer med henne.

Fick ett SMS av honom där han skrev "Tuva Novotny...ord kan inte beskriva denna uppenbarelse". Så jo...hon gör ett ganska schysst intryck på sin omgivning
Citera
2005-07-23, 07:35
Medlem
För att inte gå OT i fallet taueringar så kan man säga om Tuva och skådespelare och skådespelerskor att tatueringar på synliga ställen måste var lite osmart. Man ska ju gestalta roller ur andra tider där det inte är så smart att en trailer-trash-tatuering syns i bild.

Skådisar har ju så mycket annat dom åtgärdar: dialekter, tänder, utstående öron.

Säg inte att Frida Hallgren har en tatuering för då börjar jag grina..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in