2012-01-28, 00:11
Medlem
Porryhatters avatar
Han var ju tjackad och härlig i Filip Och Fredriks Söndagsparty (Säsong 1 Avsnitt 2) när det gick.

Handen försöker sända morsesignaler och allt annat han gör.
http://www.youtube.com/watch?v=CcXC0oucIsk
Senast redigerad av Porryhatter 2012-01-28 kl. 00:22.
Citera
2012-01-28, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DarknessNightmare
Varför fick Flinck lämna studion efter en sliten stund bara ,medans dom övriga gästerna satt kvar hela tiden som Ranelid och tjejen som var förlamad,var han ett störande moment?

Han lämnade tidigare för att han blev förbannad över att dom bad han ta ut sin snus
Han hade fått flip och bara lämnat rummet, men sen kom han tillbaka för att slutföra det hela.
Om man är tillräckligt observant ser man faktiskt att han "helt plötsligt" inte har kvar sin gigantiska snus i käften.
Citera
2012-01-28, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjorven86
Flinck är väl alltid sådär? Ranelids bränna är väl ett intressantare diskussionsämne än Flincks nerbajsade hjärna?
Enligt Expressen höll Flink en ca 8 min lång monolog, så han blev väl lite nedklippt. http://www.expressen.se/noje/1.26921...redrik-skavlan

Angående Ranelids solbränna sade han sig vara nyss hemkommen från Sydafrika, så det är väl därför han för dagen har lite extra färg.
Citera
2012-01-28, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Enligt Expressen höll Flink en ca 8 min lång monolog, så han blev väl lite nedklippt. http://www.expressen.se/noje/1.26921...redrik-skavlan

Angående Ranelids solbränna sade han sig vara nyss hemkommen från Sydafrika, så det är väl därför han för dagen har lite extra färg.

"- Jag tittar på dig Björn, du åker racerbil mot kultureliten, men i knät har du en nallebjörn, säger Flinck i programmet innan han gör sorti. "

HAHAHA Flinck är ett sådant jävla geni
Citera
2012-01-28, 00:28
Medlem
Elmss avatar
Den enorma Lös-prillan han hade i käften var ett fint inslag
Citera
2012-01-28, 00:51
Medlem
Triremers avatar
Han har väl alltid varit sån?

Men kanske är han psykiskt sjuk i kombination med missbruk.

Jag har en kursare som jag arbetat med som liknar TF i både kroppspråk och utseende men som är hyfsat intelligent.

Tänk på att det är rätt vanligt bland intelligenta att ignorera sådant som ögonkontakt. Att kolla bort eller sluta ögonen kan hjälpa en i tankegången. Det kan därför framstå som att de är väldigt frånvarande.
Senast redigerad av Triremer 2012-01-28 kl. 00:58.
Citera
2012-01-28, 00:52
Medlem
GuruAfSnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porryhatter
Han var ju tjackad och härlig i Filip Och Fredriks Söndagsparty (Säsong 1 Avsnitt 2) när det gick.

Handen försöker sända morsesignaler och allt annat han gör.
http://www.youtube.com/watch?v=CcXC0oucIsk
Haha, vilka värderingar man måste ha för att göra något sånt när man ska på tv
Citera
2012-01-28, 00:56
Medlem
namgrebs avatar
Jag får en känsla av att Thorsten Flicnk, i likhet med vad Oliver Reed gjorde, spelar mer borta/påverkad än vad han i verkligheten är. Ge folket vad de vill ha så att säga.
Citera
2012-01-28, 01:14
Medlem
PourchGhoulss avatar
Han höll aldrig ögonkontakt
Riktigt läskig är Thorsten, skulle inte vilja spendera en dag med honom!
Citera
2012-01-28, 01:23
Medlem
Intressant att se människor leta efter drogmissbruk hos personligheter. Har ni testat och tittat er själva i spegeln kontra Torsten. Hur normala ser ni ut då?

Man skämtar inte om konstnärer.
Citera
2012-01-28, 01:24
Medlem
Han uppför sig som en person som är påverkad av amfetamin, en sådan som bara snackar och aldrig låter andra få ordet utan bara maler på. Antigen det eller så är han bara tjackskadad. Men han är väl f.d heroinist? Men 99% av folk som håller på med droger tar allt möjligt, en person som tar heroin har garanterat tagit amfetamin en massa gånger.
Citera
2012-01-28, 01:34
Medlem
Mollgans avatar
Glöm inte bort att Flinck är ett fullständigt geni och en av våra största teater-regissörer någonsin. Jag tror att han är betydligt mer medveten om vad han sysslar med än vad folk vill tro. Såg honom i Schulman-show för något år sedan och slogs av hur briljant han är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in