2007-06-28, 06:46
Medlem
fluke12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonDenco
Tragiskt egentigen när han faktiskt har talangen inom sig. Vad var det som gick snett egentligen?

Han lyckades ju att få fram MP till dramaten.

Vad gick snett i hans liv egentligen?
Tjack kanske? Vissa trillar ju dit ordentligt på droger. Tragiskt för alla inblandade.
Citera
2007-06-28, 14:42
Bannlyst
Har hört lösa rykten om att han är en våldtäktsman.
Finns det någon sanning i det?
Citera
2007-06-28, 16:57
Medlem
jag har alltid tyckt Flinck har varit fascinerande. Finns det något tråkigare än färglösa människor stöpta i samma form? Det vore mkt intressant att få reda på fakta om Flinck som barn och tonåring. Har han alltid varit lite udda, eller är det en mask han tar på sig, skicklig teatermänniska som han är?
Citera
2007-06-28, 21:33
Medlem
joppas76s avatar
Citat:
Tragiskt egentigen när han faktiskt har talangen inom sig. Vad var det som gick snett egentligen?

Han lyckades ju att få fram MP till dramaten.

Vad gick snett i hans liv egentligen?

Efter en intensiv och framgångsrik period på Dramaten drabbades han av en variant av Psoriasis i lederna. Mot detta fick han Kategan (morfin) och blev sedemera beroende av detta.

Jag tror det var så hans missbruk började.
Citera
2007-06-28, 21:56
Medlem
lockbots avatar
Som skvaller är det kanske inte så smaskigt, men den gode Thorsten Flinck har hursomhelst raggat på en kvinnlig bekant till mig (han bodde någon natt på hotellet där hon jobbade). Gick dock inget vidare för honom - kan ha haft något att göra med att hans raggningsförsök bestod av en flummig, handskriven lapp som han försökte charma henne med...
Citera
2007-06-28, 22:51
Medlem
DonDencos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joppas76
Efter en intensiv och framgångsrik period på Dramaten drabbades han av en variant av Psoriasis i lederna. Mot detta fick han Kategan (morfin) och blev sedemera beroende av detta.

Jag tror det var så hans missbruk började.

Det låter inte helt märkligt för morfin är en förädisk drog. Jag fick den själv när jag låg på sjukhuset för ett antal år sedan och mådde hur bra som helst, så jag kan tänka mig att den är oerhört beroendeframkallande om man får det under en längre tid.

Synd, för han har ju verkligen en talang inom sig om drogerna försvann i hans liv.
Citera
2007-06-28, 22:52
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Det låter inte helt märkligt för morfin är en förädisk drog. Jag fick den själv när jag låg på sjukhuset för ett antal år sedan och mådde hur bra som helst, så jag kan tänka mig att den är oerhört beroendeframkallande om man får det under en längre tid.

Synd, för han har ju verkligen en talang inom sig om drogerna försvann i hans liv.

Fast han har gjort ett jävligt bra jobb med att inlemma pundarstilen i sin karaktär må jag säga.
Citera
2007-07-01, 17:36
Medlem
LögnerOporslins avatar
Han äger bara!

Man får hoppas att ni som har alla dessa smaskiga historier, verkligen läser på innan ni skriver och skriver fakta?!
Thorsten Flinck är en efter min "träff" med honom en väldigt artig, trevlig, ärlig man.
Inget konstigt hände, inga droger eller konstiga attacker.Vilket jag inte väntade heller. En stor man med kloka ord, om man tar sig tid att lyssna.
En av Sveriges största är Thorsten Flinck, spelar ingen roll vad ni skriver
Citera
2007-07-01, 18:42
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LögnerOporslin
Man får hoppas att ni som har alla dessa smaskiga historier, verkligen läser på innan ni skriver och skriver fakta?!
Thorsten Flinck är en efter min "träff" med honom en väldigt artig, trevlig, ärlig man.
Inget konstigt hände, inga droger eller konstiga attacker.Vilket jag inte väntade heller. En stor man med kloka ord, om man tar sig tid att lyssna.
En av Sveriges största är Thorsten Flinck, spelar ingen roll vad ni skriver

Jag tror nog de flesta här inte skulle ifrågasätta karlns storhet ...
Citera
2007-07-01, 19:04
Medlem
LögnerOporslins avatar
Bra

Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Jag tror nog de flesta här inte skulle ifrågasätta karlns storhet ...

Tycker bara att det är så synd att just alla "dumheter" skall lysa större än Thorstens begåvning inom teater, musik ,regi m.m

Är det ingen som har något fint att förtälja om Thorsten Flinck istället för dessa tråkigheter??
Citera
2007-07-01, 20:04
Medlem
Henkeeee-s avatar
Han var med på TV för några veckor sedan, och reciterade en dikt av Kent Andersson..bland det bästa jag hört i den vägen, någonsin. Han gick från sitt halvnervösa, flummiga jag till den här berättarrollen och bara ägde tv-kameran.

Vilken jävla talang alltså.
Citera
2007-07-01, 20:31
Medlem
LögnerOporslins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkeeee-
Han var med på TV för några veckor sedan, och reciterade en dikt av Kent Andersson..bland det bästa jag hört i den vägen, någonsin. Han gick från sitt halvnervösa, flummiga jag till den här berättarrollen och bara ägde tv-kameran.

Vilken jävla talang alltså.

Absolut!
Och den 3 Juli, alltså Tisdag ska Thorsten läsa Rysare på TV4+
och göra detta några kvällar framåt.
Rösten Thorsten har passar så bra för dikter m.m
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in