2022-05-09, 00:50
Medlem
Minkybabys avatar
Thorsten aktuell med ny uppsättning av Paria+Doktor Glas:
https://kulturbiljetter.se/evenemang...ia-doktor-glas
Jag såg Paria på Strindbergsmuseet way back when.
Den föreställningen var Thorstens och Peter Dalles examensarbete från Scenskolan år 1984.
Magiskt, minns det som igår ...
Citera
2022-05-13, 05:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Jaså - för oss andra betyder det en arab från fransk koloni som flyttat till Frankrike
alt en av föräldrarna är marockan
Vet man vad hans far heter? Edit. M'Barak ben Ahmed.

"Min mor är från Örebro och min fransk-marockanska far levde i Casablanca och i Paris. Det var en man som inte på något sätt har tagit ansvar för mig och min tvillingbror eller varit en del av mitt liv. En människa jag inte känner och som ynglat av sig en massa syskon där nere, säger Thorsten. 31 Mar 2011"

"Thorstens tvillingbror hittade sju systrar som driver en vingård i Casablanca.
– Brorsan åkte dit under perioder. Han har berättat för mig att mina systrar har en bild på mig, den förlorade brodern, i stället för Allah på böneplatsen i huset, så jag känner mig välkommen, säger han."

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...sitt-forflutna

https://www.youtube.com/watch?v=Z2ah7LriwdY
Senast redigerad av ViskSten 2022-05-13 kl. 05:34.
Citera
2022-05-13, 21:40
Medlem
Såg just Paria. Underbart. Men synd att han inte har många tänder kvar.
Citera
2022-05-13, 23:14
Medlem
Hans dotter är ju gift/sambo med en av världens rikaste män (hm arvinge) så lite pengar borde slippra ner till T.
Citera
2022-05-14, 00:32
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statoil
Såg just Paria. Underbart. Men synd att han inte har många tänder kvar.
Var kan man se den?
Citera
2022-05-14, 08:24
Medlem
I Stockholm. Men nu är det slutsålt. Jag frågade om det kommer fler föreställningar och det lät som att det blir så.

https://kulturbiljetter.se/
Citera
2022-05-18, 00:23
Medlem
WTF865s avatar
Läste recensionen av skräpet i DN. Föreställningen började en halvtimme efter utsatt tid och pausen var en hel timme eftersom morfinisten skulle äta middag.
Citera
2022-05-18, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTF865
Läste recensionen av skräpet i DN. Föreställningen började en halvtimme efter utsatt tid och pausen var en hel timme eftersom morfinisten skulle äta middag.

Undrar om man inte får räkna med en halvtimmes försening när det gäller Flinck. Så var det när han spelade Fadren på Södra teatern för ganska länge sedan.
Citera
2022-05-18, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTF865

Den långa vilan bör dock innebära att han kom åter med förnyade krafter och kanske
t o m spelade bättre än innan.

"Konceptet är krävande och en trötthet blir påtaglig redan under slutet av första akten, som har börjat en halvtimme sent. Pausen blir över en timme lång, teamet meddelar att de bestämt att Flinck ska äta middag."

Får alltså inte själv bestämma om han skall äta !
Senast redigerad av litesliten 2022-05-18 kl. 11:03.
Citera
2022-06-01, 11:04
Medlem
Arne Bajses avatar
Nu skriver Aftondasspappret att det 60 åriga vraket Flink överväger att skaffa barn med sin 30 år yngre fjälla Daniella.

Har denna 30 åriga Daniella inte förstått att det finns tusentals ensamma jämnåriga grabbar med fast inkomst som vill bilda familj.

Varför kan inte Daniella välja nån av dem istället för ett oberäkneligt pundarvrak ?
Citera
2022-06-01, 11:39
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Nu skriver Aftondasspappret att det 60 åriga vraket Flink överväger att skaffa barn med sin 30 år yngre fjälla Daniella.

Har denna 30 åriga Daniella inte förstått att det finns tusentals ensamma jämnåriga grabbar med fast inkomst som vill bilda familj.

Varför kan inte Daniella välja nån av dem istället för ett oberäkneligt pundarvrak ?
Kan bli stora fel på barnet, med tanke på faderns höga ålder. Dessutom så är nog inte hans gener heller de bästa.
Citera
2022-06-17, 10:33
Medlem
Vad har Flinck för årsinkomster - inga pengar verkar räcka - eller är han klepto?

Tjyv, knarkar, vandalisör o fan vet mer - men ändå anlitas han.

Vi har ju andra som inte får jobb o får vara i tv pga brott mm

Såg han på nyhetsmorgon idag där han verkar ha klippkort
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in