2020-11-18, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av psak
Eller skitnödig kanske.

Det kanske har nämnts i tråden redan men han har varit ihop med Eva Röse. Vet inte om det är fler kändiskvinnor förutom henne och Annika Jankell.
Eva Röser är i stort sett bara en jävla spänn-bög
Citera
2020-11-18, 18:09
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Eller skitnödig kanske.

Det kanske har nämnts i tråden redan men han har varit ihop med Eva Röse. Vet inte om det är fler kändiskvinnor förutom henne och Annika Jankell.
Jag antar att dessa kändiskvinnor (om det finns fler) ligger rätt lågt angående detta!
Citera
2020-11-18, 18:15
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goolie
Följande dialog utspelas på Hemköp i Marieberg, på Kungsholmen, för ca 30 minuter sedan

Thorsten har köpt bearnaisesås, över disk och ser priset.

”Ursäkta! URSÄKTA!” Säger Thorsten med sin teaterutbildade tjackpundarröst.

”Står det 1690 kr här? Kostar såsen 1690 kr?

”Nej”, säger expediten, ”det står 169.90 vilket är kilopriset. Ditt pris står längre ner”

”Jahhabrabrabra” säger Thorsten och vinglar iväg.

Någon minut senare kommer Thorsten åter vinglandes mot delikatessdisken och ser att jag tittar på honom, då får han först mord i blicken och huvudet verkar leva sitt egna liv, med rörelser som påminner om en person som plötsligt förlorat sina nackkotor, men får istället syn på en ung kvinna som bryter hans synfält och vinglar därför vidare efter henne

Ytterligare några minter senare så kommer dock Thorsten tillbaka, och nu har han en tom korg i en handen och en fläskfilé i den andra.

Där slutar historien. Vad som hände sedan får vi säkert läsa om i någon kvällstidning.

Han var klädd i en smutsbrunbiege jacka, hade rufsigt halvlockigt grådaskigt hår och antingen en prilla snus som rann ner för ena mungipan, eller så hade Thorsten i sedvanlig mening, får smäll på käften av någon dryckesbroder. Pupillerna var väl synliga till allmän beskådan

Haha kan se det framför mig, du skulle spanat en stund till så man fick veta slutet på denna historia.
Citera
2020-11-18, 18:33
Medlem
psaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alvid
Jag antar att dessa kändiskvinnor (om det finns fler) ligger rätt lågt angående detta!
Mörkertalet kanske är stort Han verkar ju inte haft svårigheter att få till det iaf.

Få har passat bättre i skurkroller bara baserat på utseende förresten. Har tänkt att han och Aschberg kunde göra en pappor på stan-vandring och blott med skräckinjagande blickar fått rötäggen att hålla sig på mattan.
Senast redigerad av psak 2020-11-18 kl. 18:37.
Citera
2020-11-18, 18:44
Bannlyst
jag har faktiskt undrat vem hans tvillingbror är.
Tack vare Sigge Eklund fick jag reda på det.
Har ni vetat vem Rickard Flinck är?

han har varit ganska skygg för offentligheten
Citera
2020-11-18, 18:51
Medlem
Citat:
Eller skitnödig kanske.

Även skådespelerskorna Charlotta Larsson, Lena Nilsson, Lia Boysen och Amanda Ooms. Finns säkert fler att lägga till listan.
Citera
2020-12-19, 19:08
Medlem
Såg precis en nyinspelad intervju på youtube, Tombolan hette kanalen. Thorsten verkar ändå lite ödmjuk och rolig.
Citera
2021-01-01, 16:06
Medlem
snillet_1s avatar
Nytt om Thorsten, en intervju där han pratar lite om sitt liv nu och om tjejen. Tycker han börjar se rätt sliten och trött ut nu, och ja, jag fattar, han är nästan 60 men för några år sedan så var han faktiskt alltjämt förvånansvärt stilig för sin ålder och livsföring. Märkligt att Sigge Eklund refereras till som en "barndomsvän" upprepade gånger förresten, det är väl nästan femton år emellan dem.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...leken-daniella
Senast redigerad av snillet_1 2021-01-01 kl. 16:09.
Citera
2021-01-01, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Nytt om Thorsten, en intervju där han pratar lite om sitt liv nu och om tjejen. Tycker han börjar se rätt sliten och trött ut nu, och ja, jag fattar, han är nästan 60 men för några år sedan så var han faktiskt alltjämt förvånansvärt stilig för sin ålder och livsföring. Märkligt att Sigge Eklund refereras till som en "barndomsvän" upprepade gånger förresten, det är väl nästan femton år emellan dem.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...leken-daniella
Kvinnornas generösitet slutar aldrig att förvåna mig.
Hade Thorsten varit en vanlig knegare,skulle han kamma noll.
Det är klart hon vill ändra lite på den hon älskar.....(och hamna lite i rampljuset,kanske...)
Citera
2021-01-01, 21:09
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goolie
Där slutar historien. Vad som hände sedan får vi säkert läsa om i någon kvällstidning.

Vad hände då? Eller hände det ingenting? Man kan ana att det hände något som du inte berättar.
Citera
2021-01-02, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Även skådespelerskorna Charlotta Larsson, Lena Nilsson, Lia Boysen och Amanda Ooms. Finns säkert fler att lägga till listan.
Amanda Ooms också? Digert register den damen har, Uffe, Thåström ........
Citera
2021-01-03, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Amanda Ooms också? Digert register den damen har, Uffe, Thåström ........
Och den där Lena Nilsson har haft ihop det med Persbrandt och Ramberg, triss i trubbel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in