• 1
  • 2
2005-07-22, 10:10
Medlem
Med anledning av den intressanta tråden om Per Gessle och bandmedlemmarna i Gyllene Tider funderar man på hur vanligt det är att man blir osams. Lika vanligt som i våra ( vi stackars okändisars ) liv antagligen.

Jag börjar med två namn som blivit osams med varandra på äldre dar:

Povel Ramel och Martin Ljung.
Citera
2005-07-22, 10:38
Medlem
Vad är det för osämja som förekommit mellan dessa herrar?
Citera
2005-07-22, 10:40
Medlem
colds avatar
Peter Settman och Fredde Granberg blev visst ovänner..vet inte hur det är i dag.
Citera
2005-07-22, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrist
Vad är det för osämja som förekommit mellan dessa herrar?

Det är en lång historia, kort går det väl ut på att Martin känner sig blåst av Povel på grund av ersättning under Knäpp-Upp-föreställningen de gjorde 92/93. Martin fick mindre än de andra och ville ha mest. Plus att han inte fick fortsätta fast Povel lovat. En röra är det...
Citera
2005-07-22, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cold
Peter Settman och Fredde Granberg blev visst ovänner..vet inte hur det är i dag.

Jag har hört att de planerar något ihop...de splittade på sig eftersom de tröttnat på varandra efter Ronny och Ragge mm...men de är fortfarande polare, vad jag vet.
Citera
2005-07-22, 10:46
Medlem
Fredde

På tal om kändisar så såg jag Herr Granberg på A6 i Jkpg med fru? o barn o en stor jävla vagn med diverse matvaror i.
Citera
2005-07-22, 10:46
Medlem
Bruce Waynes avatar
För att bli lite internationell.. Paris Hilton och Nicole Richie pratar inte med varandra längre, från att ha varit typ bästa vänner. Det spekuleras i vad anledningen är, en teori är att Nicole ska ha visat Paris video "A night in Paris" på en fest...
Citera
2005-07-22, 10:53
Medlem
Morrissey och Johnny Marr.

Paul Simon och Art Garfunkel.
Citera
2005-07-22, 11:11
Medlem
Inlines avatar
Roger Waters och resten av Pink Floyd (mest Gilmour, dock?)
Citera
2005-07-22, 11:16
Medlem
mohnomishes avatar
Joey Ramone och Johnny Ramone pratade i princip inte med varandra, ändå fortsatte de att turnera år efter år. Hoppas de kan garva åt det, på det moln de sitter nu.
Citera
2005-07-22, 12:23
Medlem
Mick Jones och Joe Strummer (the clash)
Citera
2005-07-22, 12:34
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mohnomishe
Joey Ramone och Johnny Ramone pratade i princip inte med varandra, ändå fortsatte de att turnera år efter år. Hoppas de kan garva åt det, på det moln de sitter nu.

gick ut på att Johnny snodde en brud från Joey om jag inte minns fel..minns jag fel så är det tvärt om...

Citat:
Ursprungligen postat av Päronbollen
Jag har hört att de planerar något ihop...de splittade på sig eftersom de tröttnat på varandra efter Ronny och Ragge mm...men de är fortfarande polare, vad jag vet.

stämmer..i en intervju i ett nummer av "rocky" säger han att dom inte är ovänner ialalfall..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in