Just nu sitter jag på psyk för cannabismissbruk och för att jag körde rattfull pga en grov psykos som jag fick i slutet på sommaren när jag blev nerdrogad och sönderpsykad av folk som jag trodde stod nära, men det visade sig vara helt tvärtom..
Just nu känner jag hat mot allt och medans jag sitter inne på psyk kmr allt mer suicidala tankar..
På utsidan har jag och en av dom som va med och drogade ner mej, ett städbolag tillsammans som går trögt.. Jag väntar på att få min dom gällande grov rattfylla och är rädd för att det ska bli för mycket.. jag känner inte för att leva längre.. jag har inga vänner en familj som vänder mig ryggen pga mitt missbruk och pallar inte med livet, vafan ska jag göra behöver hjälp men vet inte vart jag ska vända mig..
Det känns som om hela världen har vänt sig emot mej och vill mej illa, jag fick dödshot när psykosen uppstod och jag kan fortfarande inte förstå vad det är som jag har gjort för att förtjäna detta..
Livet är skit men det finns guldklimpar att finna så som en kall öl en varm dag . En resa... Ja massor. Så desto mörkare det ser ut ju ljusare kan det bli,,,,,
Sen så sluta knarka så är du ett stort steg åt rätt riktning,,,
Tro inte på någonting från psykosen för ens du kan prata med någon om vad som verkligen hänt.Hur länge har du suttit inne? Är det en bra avdelning du sitter på så bör du få den hjälp du behöver,annars be att få prata med en läkare.
Tack för svar. Det känns inte som personalen tror på mig när jag berättar, utan jag får neuroleptika och mirtazapin för att lindra allt.. men hittills har det inte gett någon verkan.
Har suttit i 3 veckor snart, vet inte om det är länge.. Det är första gången och jag vill bara härifrån..
Jag vill bara skaffa mig ett jobb och någon form av boende sköta detta, få vara ifred o röka min godnatt puff och spela på mitt tv-spel .. Fattar inte varför man inte tillåts leva på de sättet..
Men som sagt tack för svar, ja försöker att inte tro på skiten och det är skönt att få skriva av sig..
Livet är skit men det finns guldklimpar att finna så som en kall öl en varm dag . En resa... Ja massor. Så desto mörkare det ser ut ju ljusare kan det bli,,,,,
Sen så sluta knarka så är du ett stort steg åt rätt riktning,,,
Just nu sitter jag på psyk för cannabismissbruk och för att jag körde rattfull pga en grov psykos som jag fick i slutet på sommaren när jag blev nerdrogad och sönderpsykad av folk som jag trodde stod nära, men det visade sig vara helt tvärtom..
Just nu känner jag hat mot allt och medans jag sitter inne på psyk kmr allt mer suicidala tankar..
På utsidan har jag och en av dom som va med och drogade ner mej, ett städbolag tillsammans som går trögt.. Jag väntar på att få min dom gällande grov rattfylla och är rädd för att det ska bli för mycket.. jag känner inte för att leva längre.. jag har inga vänner en familj som vänder mig ryggen pga mitt missbruk och pallar inte med livet, vafan ska jag göra behöver hjälp men vet inte vart jag ska vända mig..
Det känns som om hela världen har vänt sig emot mej och vill mej illa, jag fick dödshot när psykosen uppstod och jag kan fortfarande inte förstå vad det är som jag har gjort för att förtjäna detta..
HJÄLP
Du har inte hela världen emot dig. Jag står på din sida. Du är i en tight sits, men det går att lösa.
Känn inte hat emot någon, det är inget konstruktivt i den önskvärda meningen. Ta istället hämnd på samhället och dem som inte bryr sig igenom att bygga upp och förverkliga dig själv inför deras ögon. "Become who you where born to be", det må vara en klyscha, men du kan nå dit och tänk hur tillfredställande det vore.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!