Flashback bygger pepparkakshus!
2013-12-28, 00:02
Medlem
Tjena!

Vet inte om det är rätt tråd nu men vi kör ändå!
Laddade nyss ner ett spel, Turok från 2008 och vill nu spela det men jag får upp något som säger ''Det går inte att starta Microsoft Outlook. Kommandoragumentet är ogiltigt. Bekräfta den växel du använder.''

Kan någon snälla hjälpa mig med detta? Är så sugen på detta spel igen!
Citera
2013-12-28, 00:30
Medlem
Vi behöver lite mer information.

Just nu verkar det som att du klickar på en genväg som hänvisar till ett mailhanteringsprogram (Outlook).

Kör du spelet via CD/DVD-skiva eller har du laddat ner det?
Citera
2013-12-28, 00:40
Medlem
sommarlovs avatar
Du kanske fick hem en Playstations eller Xbox-fil, och din dator tror av någon anledning att det är något slags mail-relaterat...
Citera
2013-12-28, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sagosmurfen

Just nu verkar det som att du klickar på en genväg som hänvisar till ett mailhanteringsprogram (Outlook).

Jag har laddat ner det!
Citera
2013-12-28, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Du kanske fick hem en Playstations eller Xbox-fil, och din dator tror av någon anledning att det är något slags mail-relaterat...
Vet inte, laddade ner en Ripoff från spelet på the pirate bay..
Citera
2013-12-28, 00:49
Medlem
Citat:

Jag startar spelet i adminstratörläget och först får jag upp en ruta där det står ''General protection fault''. Sedan så står det ''Do you want to submit a bug report about this?'', då klickar jag Ja och sedan får jag upp ''Det går inte att starta Microsoft Outlook. Kommandoradsargumentet är ogiltigt. Bekräfta den växel du använder''.

Jag laddade ner spelet för exakt ett år sedan, samma torrent och då kunde jag spela det, sedan tog jag bort det och nu vill jag spela det igen men då händer detta..
Citera
2013-12-28, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filipsrbin
Jag startar spelet i adminstratörläget och först får jag upp en ruta där det står ''General protection fault''. Sedan så står det ''Do you want to submit a bug report about this?'', då klickar jag Ja och sedan får jag upp ''Det går inte att starta Microsoft Outlook. Kommandoradsargumentet är ogiltigt. Bekräfta den växel du använder''.

Jag laddade ner spelet för exakt ett år sedan, samma torrent och då kunde jag spela det, sedan tog jag bort det och nu vill jag spela det igen men då händer detta.. !

Har du bytt operativsystem sen dess?
Citera
2013-12-28, 01:10
Medlem
Citat:
Har du bytt operativsystem sen dess?
Nej
Citera
2013-12-28, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filipsrbin

Jag laddade ner spelet för exakt ett år sedan, samma torrent och då kunde jag spela det, sedan tog jag bort det och nu vill jag spela det igen men då händer detta..
När du väljer "submit a bug report" vill den troligtvis maila tillverkarna av spelet. Det är därför som den vill starta Microsoft Outlook.
Citera
2013-12-28, 04:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av voltio
När du väljer "submit a bug report" vill den troligtvis maila tillverkarna av spelet. Det är därför som den vill starta Microsoft Outlook.
Någon idé på vad jag kan göra?
Senast redigerad av Filipsrbin 2013-12-28 kl. 04:24.
Citera
2013-12-28, 06:15
Medlem
Du har väl kopierat och fört över cracket? Har du prövat att starta via autorun eller turok.exe?
Citera
2013-12-28, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuskenstein
Du har väl kopierat och fört över cracket? Har du prövat att starta via autorun eller turok.exe?
Yes det har jag och har testat med både autorun och turok.exe men inget funkar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in