2005-07-21, 22:13
Medlem
Tjena!

Går i planerna på att köpa mig en ny pc. Har byggt ihop en dator på datorbutiken.com. Undrar nu om ni skulle kunne ge mig lite feedback på delarna jag har valt. Vill inte överstiga priset som det är nu utan vill hålla mig till det priset som är eller eventuellt lägre.

Datorbygget är följande: http://www.datorbutiken.com/se/defau...?cartId=140426

Skulle uppskatta hjälp ganska snabbt då det kliar ut av ett bara helvete i fingrarna att beställa!

mvh Slafs
Citera
2005-07-21, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slafs
Tjena!

Går i planerna på att köpa mig en ny pc. Har byggt ihop en dator på datorbutiken.com. Undrar nu om ni skulle kunne ge mig lite feedback på delarna jag har valt. Vill inte överstiga priset som det är nu utan vill hålla mig till det priset som är eller eventuellt lägre.

Datorbygget är följande: http://www.datorbutiken.com/se/defau...?cartId=140426

Skulle uppskatta hjälp ganska snabbt då det kliar ut av ett bara helvete i fingrarna att beställa!

mvh Slafs

Skulle vara bra om du skrev vad du skall anvanda den till.

EDIT: Sag just din konfig och det verkar vara spel som galler.
Citera
2005-07-21, 22:21
Medlem
Sjalv skulle jag inte kopt antec ladan. Har sjalv en sadan nu och star mig nat sa in i h-vete pa att man maste oppna luckan varje gang for att trycka pa power-knappen och att det star Antec sadar fult pa sidan, det dras in en massa dammrattar genom halen. Chassit e jakligt repkansligt ocksa.

Dumt att snala pa skarmen och inte kopa en med DVI nar du anda lagger ut sa mkt flis. 179 kr for en floppy drive kanns som legaliserad stold. Skaffa en S-ATA harddisk. Skippa monteringen ocksa. Sjuktenkelt att montera sjalv bara man tar sig tid att lasa manualen till moderkortet och chassit.
Citera
2005-07-21, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charles-Ingvar
Sjalv skulle jag inte kopt antec ladan. Har sjalv en sadan nu och star mig nat sa in i h-vete pa att man maste oppna luckan varje gang for att trycka pa power-knappen och att det star Antec sadar fult pa sidan, det dras in en massa dammrattar genom halen. Chassit e jakligt repkansligt ocksa.

Dumt att snala pa skarmen och inte kopa en med DVI nar du anda lagger ut sa mkt flis. 179 kr for en floppy drive kanns som legaliserad stold. Skaffa en S-ATA harddisk. Skippa monteringen ocksa. Sjuktenkelt att montera sjalv bara man tar sig tid att lasa manualen till moderkortet och chassit.

Har du nått annat chassi att rekomendera i samma prisklass? Det där med monteringen tror jag att jag lämnar åt dem på datorbutiken, har själv tummen mitt i handen så de e nog säkrast på det sättet.
Citera
2005-07-21, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charles-Ingvar
Skulle vara bra om du skrev vad du skall anvanda den till.

EDIT: Sag just din konfig och det verkar vara spel som galler.

Stämmer. Det är spel som gäller.
Citera
2005-07-21, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slafs
Har du nått annat chassi att rekomendera i samma prisklass? Det där med monteringen tror jag att jag lämnar åt dem på datorbutiken, har själv tummen mitt i handen så de e nog säkrast på det sättet.

Inte sa har pa rak arm men sjalv ska jag skaffa mig en liten frack microATX lada nar jag lyckats kranga min sonata.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in