2013-12-27, 10:51
Medlem
deathofyous avatar
Har någon sett en/flera skjuka AkA "Miffade" alt. "retarerade" andvändarnamn/Nicknames?
Citera
2013-12-27, 11:07
Medlem
Mitt är ganska sjukt... Valde det för att jag inte har någon som helst koppling till det, och vill vara anonym.
Citera
2013-12-27, 11:23
Medlem
Pontrs avatar
DungeonsAndDaughters, med sin profilbild föreställande Fritzl.

2gay2play2day från ett onlinespel, och AaAaAaAaAaAaAaA, som alltid lyckades motvilligt få igång en diskussion om sitt förjävliga strul med att skriva in det.
Citera
2013-12-27, 12:14
Bannlyst
Mitt är väl också ganska sjukt, en gubbe som pruttar så det ryker om det.
Jag valde det namnet för att vara så anonym som möjligt då ingen skulle komma på tanken att jag skulle släppa en prutt.
Citera
2013-12-27, 12:26
Medlem
pponmms avatar
Ett namn jag själv tycker är extremt roligt är väl "Imnotgaybutmoneyismoney". Jag har själv använt det lite då och då i olika onlinespel efter att ha sett en annan spelare använda sig av det. En variant är ju självklart "Imnotpedofilebutpussyispussy", dock anser jag inte den vara lika rolig, den är nästan lite för tillgjord och grov.

Det roliga med namnet (det första) är väl att det är lite ursäktande, nästan som att "Sure, jag kanske gör lite bögiga saker, men inte fan är jag bög så länge jag får betalt för det!".

Nu kanske det inte riktigt platsar in i tråden, men en idé jag och några vänner hade för något år sedan när Starcraft 2 var som populärast var väl att köra 4on4 online och använda roliga namn som matchade. Det jag hade i tanke var att tre av spelarna heter "Slave" och har sin profilbild satt till Cade (bild), samtidigt som den fjärde spelaren heter "Master" och har Kachinsky (bild) som bild!

Vi brukade köra med att alla var svarta förutom en, men vi tog aldrig steget till att byta namn också. Det hade varit en riktigt rolig loadingscreen.
Citera
2013-12-27, 12:49
Medlem
Fyll-Bosses avatar
Jag har alltid varit lite imponerad av nicket "KönsKlas"...
Citera
2013-12-27, 12:53
Medlem
Spargrizs avatar
Mexikos drogkartell har man haft ett par gånger
Citera
2013-12-27, 13:19
Medlem
Stötte på en som hette HDTV i LoL, inte särskilt miffat men man kan väl undra hur bra fantasi killen\tjejen hade haha.

Själv har jag döpt några D3 karaktärer till analrapist och liknande.
Citera
2013-12-27, 13:26
Medlem
kinesarsles avatar
Jag tyckte "andvändarnamn" var rätt komiskt. Är det ett namn man ger till någon som vänder på änder?

Annars gillar jag mitt eget.
Citera
2013-12-27, 13:58
Medlem
jag e hund
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in