2013-12-26, 07:19
Medlem
Ganjafussballs avatar
Precis som rubriken lyder. Jag och en vän har rökt varsitt gram Fubinaka i plain tobak, ingen aceton. Kanske är det så att man varierar styrkan mycket mer då men fy fan vilken skillnad det gör. Nu blir man skitstenad varje gång igen och är det dessutom över en timme. Så var det verkligen inte när toleransen byggts upp ordentligt.
Eller kör med filter! Mitt tips är att variera för det är bara då du blir riktigt stenad fortfarande. Och jag ska försöka sluta nu - senast nyår. Fy fan.
Citera
2013-12-26, 07:36
Bannlyst
Klart du blir mer hög om du blandat dåligt och fått i dig bra mycket mer än du brukar, men det blir mindre kul när du behöver röka 10 "doser" av din blandning för att något ska hända öht. Acetonet tar inte bort det verkställande ämnet, gör det väl enbart lättare att blanda?
Citera
2013-12-26, 10:30
Medlem
Finns många exempel som tyder på att man inte blir särskilt smart av att röka det där..
Citera
2013-12-26, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rynkeby
Finns många exempel som tyder på att man inte blir särskilt smart av att röka det där..

Nu kanske det är så att just att bli smart inte är vad man är ute efter om man röker det heller

mvh
Citera
2014-01-02, 19:19
Medlem
Wow, du har hittat the Holy Grail.
Först i hela världen av hundratusentals spice-aceton-mixare.
Grattis!
Citera
2014-01-07, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganjafussball
Precis som rubriken lyder. Jag och en vän har rökt varsitt gram Fubinaka i plain tobak, ingen aceton. Kanske är det så att man varierar styrkan mycket mer då men fy fan vilken skillnad det gör. Nu blir man skitstenad varje gång igen och är det dessutom över en timme. Så var det verkligen inte när toleransen byggts upp ordentligt.
Eller kör med filter! Mitt tips är att variera för det är bara då du blir riktigt stenad fortfarande. Och jag ska försöka sluta nu - senast nyår. Fy fan.

Vad menar du? Att det blir olika styrka på det spicet du gjort från joint till joint, även fast det är på samma mix?
Citera
2014-01-14, 14:42
Medlem
Så.. Större del verksamt ämne ger ett starkare rus? Kom du och vännen på det helt och hållet på egen hand?

Ni kommer bygga tolerans som oxar och till slut så behöver ni absurda mängder.

Ta en vit månad istället..
Senast redigerad av EboLa^ 2014-01-14 kl. 14:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in