Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2002-12-08, 04:30
  #13
Medlem
tack men nej tack... gillar tyvärr inte sånt..
du får leta vidare.. lycka till!

/Jawop°
Citera
2002-12-08, 04:33
  #14
Medlem
Var inte blyg nu...

jag insisterar!

Knulla mig i röven!

Straffknulla mig!
Citera
2002-12-09, 04:11
  #15
Medlem
Jag kan bara hålla med. Visst har det blivit en viss hysteri runt Sagan om Ringen men det är ingenting som gör själva filmen sämre. Jag har älskat tolkien och annan fantasy sen jag var liten och har alltid gillat Peter Jacksons filmer så oavsett hysteri är det självklara filmer att se för mig.
Citera
2002-12-10, 17:01
  #16
Medlem
Tycker då den var jävligt bra..ser fram emot att se 2:an.
Citera
2002-12-10, 23:16
  #17
Medlem
Inte så himla konstigt att det är stor hysteri kring filmen. Det är ju trots allt tidernas största filmprojekt som ska och som håller på att ros i land på ett fantastiskt sätt. Att ALLA ska se filmen kan ju bero på att filmerna ÄR bra. Vad jag däremot inte fattar är de personer som tycker att filmen är världelös. Ok, jag kan förstå att man inte uppskattar fantasy, men att kalla filmen världelös är lite överdrivet. I och för sig finns det alltid många spån som vägrar gilla något som majoriteten av befolkningen gillar med inställningen, "Det ska helst vara obskyra japanska filmer som bara går att köpa på import eller liknande, annars får det va...."

Jag tycker att filmen levde upp till alla mina förväntningar och jag är i alla fall ett hyfsat stort Tolkien-fan.
Citera
2002-12-11, 22:13
  #18
Medlem
Håller med, dessutom så är den nya långa DVD-utgåvan bra mycket bättre än den första versionen som gick på bio, i mina ögon. Bara att hoppas att den kommer på bio den oxå. Undrar just om de kommer att göra likadant med del 2 och 3? kanske för att till slut komma med en
superutgåva med 4 timmars versioner av alla tre delarna... 8)
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback