2013-12-25, 15:25
Medlem
Authixs avatar
Hej har sedan jag träffat min kärlek blivit orolig när hon inte svarar på sms. Jag känner mig desperat efter henne!

Jag skulle vilja ha tips på hur jag känner mig mindre desperat och inte "jagar" efter henne. Nu har hon inte svarat på drygt en timme och jag är så jävla orolig för jag är otroligt kär i den här tjejen.

Ska jag skriva ett till sms eller ska jag vänta tills hon svarar? Tänk om hon inte svarar alls idag!! Känner mig otroligt desperat!!
Citera
2013-12-25, 15:28
Medlem
franges avatar
Ring henne.
Citera
2013-12-25, 15:28
Bannlyst
Hoppas hon gör slut, du verkar ju totalt dum i huvet.
Citera
2013-12-25, 15:32
Medlem
hahaha wtf chilla, dra till gymmet eller har du ngn soft aktivitet du håller på med. Jaga henne inte utan vänta ut henne tills hon svarar sedan väntar du några timmar. När du svarar skriv då att du har varit upptagen med din hobby och hängde med polare hem sedan...

KAPISH!!!!!!!!!!!!
Citera
2013-12-25, 15:33
Medlem
Authixs avatar
okej hon svarade nu. och nu har jag skickat ett sms till... eller två... och nu väntar jag igen!! ORKAR INTE MER
Senast redigerad av Authix 2013-12-25 kl. 15:37.
Citera
2013-12-25, 15:36
Medlem
Authixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soulhunter
hahaha wtf chilla, dra till gymmet eller har du ngn soft aktivitet du håller på med. Jaga henne inte utan vänta ut henne tills hon svarar sedan väntar du några timmar. När du svarar skriv då att du har varit upptagen med din hobby och hängde med polare hem sedan...

KAPISH!!!!!!!!!!!!
jag kan typ inte tänka på annat än henne jag sitter och väntar på hennes sms hela tiden... känner mig så desperat

jag är så kär att jag inte kan göra annat än att ägna tid åt henne när hon är långt ifrån mig är jag mållös...
Citera
2013-12-25, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Authix
okej hon svarade nu.

ok gör nått sköj nu o svara sedan tjejer älskar aktiva killar eller de flesta. De ser gärna att du har ett eget liv, vem vill ha en svans?
Citera
2013-12-25, 15:38
Medlem
Authixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soulhunter
ok gör nått sköj nu o svara sedan tjejer älskar aktiva killar eller de flesta. De ser gärna att du har ett eget liv, vem vill ha en svans?
det ligger något i det du säger!!

kan du ge mig tips hur jag tänker mindre på henne så jag kan återgå till mina aktiviteter igen? jag är som "fast" i henne....
Citera
2013-12-25, 15:39
Medlem
Citat:
jag kan typ inte tänka på annat än henne jag sitter och väntar på hennes sms hela tiden... känner mig så desperat

jag är så kär att jag inte kan göra annat än att ägna tid åt henne när hon är långt ifrån mig är jag mållös...

Haha skaffa dig ett eget liv vid sidan av henne, annars är risken stor att du blir av med henne. Börja med ngn rolig aktivitet med bergsklättring, kajak vad vet jag nått som är lite småfarligt ngn form av kampsport.. Gör detta så lär du klirra bruden på sikt
Citera
2013-12-25, 15:40
Medlem
Citat:
det ligger något i det du säger!!

kan du ge mig tips hur jag tänker mindre på henne så jag kan återgå till mina aktiviteter igen? jag är som "fast" i henne....

du sa det själv återgå till dina aktiviteter..=P
Citera
2013-12-25, 20:31
Medlem
du måste vara starkare i dig själv och inte hänga upp ditt välmående för mycket på relationer till andra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in