Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-30, 11:53
  #1585
Medlem
Cringefaktorn på ovan stående svar är hejdundrande.
Citera
2020-06-11, 14:40
  #1586
Medlem
Autumnals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flippaas
Ni som säger att ni hade ”dumpat på en gång” är väl antagligen oroliga för att tjejen skulle tycka att ert sex skulle vara sämre.

Fast jag som tjej, är jag orolig för att jag ska vara sämre än en afrikanska i sängen också då eller? För det är jag inte.
Citera
2020-06-23, 06:13
  #1587
Medlem
Nej.
Isf får det ha skett för en herrans massa år sedan och inte heller med mer än en så att man vet att kvinnan ifråga inte har kronisk djungelfeber.
Citera
2020-06-23, 13:55
  #1588
Medlem
Rasande-Roses avatar
Nä, skulle välja bort den tjejen om man fick vetskapen om det.


Citat:
Ursprungligen postat av creaa
Jag är inte rasist, så ja...

Ni rasister har uppenbarligen grova mindervärdeskomplex. Riktigt sorgliga är ni alltså.


Har inget med mindervärdeskomplex att göra. Tycker bara det är äckligt. Skulle inte vilja ha en tjej som legat med hundar eller schimpanser heller.
Citera
2020-06-24, 06:38
  #1589
Medlem
subjectcloseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clashcash
Det är bra att du vänder på frågan. Jag är också nyfiken.

Då är ett tips att starta en tråd med den frågeställningen och hoppas att folk vill svara..

Det är väldigt dåligt att du vänder på frågan, det hjälper inte trådstartaren att få svar.
Citera
2020-07-01, 10:12
  #1590
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autumnal
Fast jag som tjej, är jag orolig för att jag ska vara sämre än en afrikanska i sängen också då eller? För det är jag inte.

Nej då, du vet såklart vad jag menar.
Citera
2020-07-01, 10:14
  #1591
Medlem
Autumnals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flippaas
Nej då, du vet såklart vad jag menar.

Är inte helt säker på att jag förstår Men jag tycker i alla fall det är skitofräscht att ha sex med en svart och skulle absolut inte vilja att min framtida pojkvän har haft det. Fast det är klart, om någon av mina ex skaffar en ny svensk tjej så kanske dom tycker det är skitäckligt att dom har legat med en MÖ-brud så...
Citera
2023-11-24, 08:55
  #1592
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alibabasson
Handen på hjärtat; skulle du kunna hångla, knulla, pussa en tjej som du vet har legat med en neger?
Inte en chans. Tjejer med den sortens självskadebeteende går fetbort. Bara tanken på att hon låtit besudlas på det sättet🤮🤮🤮🤮
Citera
2023-11-27, 11:20
  #1593
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Svarta har ju större kuk än vita, så man hade nog inte velat gå in i en thaia som precis blivit uttänjd av en afrikan. Känns som att det kan vara lite slappt där då
Citera
2023-11-27, 15:16
  #1594
Medlem
K-Glitchens avatar
Nej. Men motsägelsefullt nog skulle jag lätt penetrera en svart tjej.
Citera
2023-11-27, 22:29
  #1595
Medlem
heavyloadzs avatar
Jag förstår inte riktigt problemet. Man får väl vara med vilka färger man vill.
Citera
2023-11-29, 14:43
  #1596
Medlem
Pungvaxs avatar
Ja det skulle jag och även under vårt förhållande
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback