Citat:
Ursprungligen postat av
NovaOculus
Om universitet, kör på.
Om gymnasie, vänta tills du har slutat om möjligt.
Fråga dig själv vilken intellektuell stimulans han möjligtvis kommer få av dig eller om han bara vill ha färskt kött.
Universitet går jag på, varför ska jag köra på menar du?
Först klickade det mellan oss sexuellt, annars så är vi även på samma nivå mentalt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fukaeri
läraren är inte ute efte förhållande om du tror det, han vill bara knulla. Så om du knullar, räkna inte med förhållande, han är troligen gift och har barn i din ålder.
Om jag ska knulla, behöver det inte va han. Jag menar det är bara att gå på krogen i så fall, men det är förhållande jag är ute efter.
Citat:
Ursprungligen postat av
killen30
Vågar nog säga att detta med lärare och elevförhållande bör man nog undvika så långt det bara går i alla former, kan stå eleven dyrt i slutändan. Speciellt om ålderskillnaden är stor och läraren bara är gubbsjuk. Sen är det väldigt oproffsigt/oseriöst av läraren i dessa fall, är där för att lära och handleda inte sätta på eleven....
Jag förstår att det är oproffsigt, men inte lätt att undvika. När man ändå misslyckats med att undvika det, varför bör det undvikas menar du?
Citat:
Ursprungligen postat av
Stickerz
Hur gammal är du? Går du på gymnasiet eller yngre så vänta.
Ja går mot 26 och han är 10 år äldre, går på universitet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pumpzor
Jag satte på min engelska lärare i gymnasiumet, det vart bara 1 gång för hon fick så mycket skuld eftersom hon hade familj men för mig gjorde detta inget.
Fick mvg i kursen.
Tror inte en lärare är så intresserat av ett förhållande med en elev men däremot vill de ha en älskare/älskarinna.
Ja vill inte va älskarinna.