• 1
  • 2
2005-07-21, 00:50
Medlem
lewls avatar
Jag tycker att ni på flashback ska aktivera så att man kan ha en bild i sin signatur.
Nu vet jag att alla kommer börja klaga om att bilderna kommer ta upp 70% av varje tråd.

Men nu har jag kommit på det finurliga att om ni lägger in en spärr på att bilderna får vara max 320x20 eller liknande så kommer dom inte ta större plats än en vanlig signatur idag.

Hoppas ni tar och funderar lite över det.
Citera
2005-07-21, 01:21
Medlem
TuXIs avatar
Varför då? Det blir som du säger, bara jobbigt med bilder i vareviga post.

Spelar ingen roll om den är 80x80, den hade stört lika mycket ändå. Jobbigt med bilder överallt som tar plats. Sedan drar det mer bandbredd.

Räcker med en avatar. Vi är på ett diskussionsforum, inte ett utsmyckningsforum.
Citera
2005-07-21, 01:23
Moderator
Ruskigbusss avatar
Så som användare (och inte i någon officiell roll ) så måste jag säga att detta är en av de egenskaper som jag uppskattar mest hos Flashback.

Att man INTE får ha några signaturbilder.

Jag förstår inte vitsen.

Jag stör mej något fruktansvärt på de forum som har detta.

Nej, rent, snyggt och så lite sånt som möjligt.
Citera
Medlem
lewls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuXI
Varför då? Det blir som du säger, bara jobbigt med bilder i vareviga post.

Spelar ingen roll om den är 80x80, den hade stört lika mycket ändå. Jobbigt med bilder överallt som tar plats. Sedan drar det mer bandbredd.

Räcker med en avatar. Vi är på ett diskussionsforum, inte ett utsmyckningsforum.

Skulle bara vara nice med en snygg touch, om man lägger in en gräns på storlek (alltså kb) så skulle det inte dra så mycket bandbredd.
Citera
Medlem
Bishops Armss avatar
Var ett fenomenalt, lysande, helt enkelt ett otroligt dåligt förslag! Om detta förslag kommer införas kommer jag nog ifrågasätta mitt fortsatta användande utav Flashback. Kan inte tänka mig något mer irriterande än en massa bilder mellan dom olika inläggen. Har du någon speciell bild som du vill visa upp för omvärlden så finns det en enkel lösning, ladda upp den på internet och länka till bilden via din signatur...

Finns det förresten någon möjlighet att göra texten i signaturerna någon teckenstorlek mindre?
Citera
2005-07-21, 01:26
Medlem
Bilder i signaturer är bara plottrigt och fult.
Citera
2005-07-21, 02:15
Medlem
Grindbusters avatar
mja, ganska bra idé.. men tror du inte de kommer bli rätt rörigt?
Citera
2005-07-21, 02:16
Medlem
Makehastes avatar
Nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej.
Citera
2005-07-21, 03:10
Medlem
__olofs avatar
Där måste skräddaren säga nej.
Citera
2005-07-22, 22:50
Medlem
Det skulle ju störa fllllooooowwwet i läsningen. Däremot tycker jag man kan få en rad under sin avatar där man får skriva valfri text.
Citera
2005-07-22, 22:51
Awaiting Email Confirmation
Pacinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeeWee_Poison
Det skulle ju störa fllllooooowwwet i läsningen. Däremot tycker jag man kan få en rad under sin avatar där man får skriva valfri text.
Varför inte bara göra avataren lite mindre och skriva dit texten själv?
Citera
2005-07-22, 23:57
Medlem
Perriss avatar
Snälla ni, slå mig inte nu men jag tycker faktiskt att denna idé inte var så bra.

/perris
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in