Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-07-21, 00:23
  #1
Medlem
Google Maps på månen.
Testa max zomning

Edit:
Länken min funka inte
http://moon.google.com/
Citera
2005-07-21, 00:27
  #2
Avatarolog
insomnias avatar
Länk?

EDIT - Tack.

Haha, häftigt!
Citera
2005-07-21, 00:28
  #3
Medlem
Phels avatar
Länk funkar fint. Och intressant

Edit:
Citat:
Testa max zomning

Citera
2005-07-21, 00:37
  #4
Medlem
Papa Hets avatar
Citera
2005-07-21, 01:40
  #5
Medlem
TuXIs avatar
Hahaha.. jag tänkte precis länka till denna.. etfer att ha sett på en sida som var länkar i nån tråd.. lol

skratta när jag såg den..

Månen ÄR en ost!
Citera
2005-08-18, 14:13
  #6
Medlem
Don Fadäsos avatar
Lysande!
Citera
2005-08-18, 18:49
  #7
Medlem
Realizts avatar
Avslöjar hur begränsat Apolloprogrammet var. De landade där det var lättast att landa, inte på spridda platser eller där det vore vetenskapligt intressant. Ett propagandaprojekt och slöseri med pengar som symboliserar tänkandet på 60-70-talen.
Citera
2005-08-18, 20:51
  #8
Avstängd
tavis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realizt
Avslöjar hur begränsat Apolloprogrammet var. De landade där det var lättast att landa, inte på spridda platser eller där det vore vetenskapligt intressant. Ett propagandaprojekt och slöseri med pengar som symboliserar tänkandet på 60-70-talen.

Vilken kommunist hjärntvättade dig då min vän?
Vad vill du ha sagt överhuvudtaget? De landade på månen och du klagar eftersom dom landade där det var lättast ha-ha!

För övrigt anser jag att flygplan ska landa på åkrar istället för asfalt jävla propaganda-skit-imperialist-SAS-arlanda-skrytbyggen!!
Citera
2005-08-18, 20:54
  #9
Avatarolog
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tavi
Vilken kommunist hjärntvättade dig då min vän?
Vad vill du ha sagt överhuvudtaget? De landade på månen och du klagar eftersom dom landade där det var lättast ha-ha!

För övrigt anser jag att flygplan ska landa på åkrar istället för asfalt jävla propaganda-skit-imperialist-SAS-arlanda-skrytbyggen!!

Citera
2005-08-18, 22:13
  #10
Medlem
Loppans avatar
Fan va coolt.

Har sätt månen i teleskop några gånger, det är fan jävligt tufft.

Fast då var den inte av ost
Citera
2005-08-19, 00:22
  #11
Avstängd
Dotoars avatar
Stor humor, på min ära! Lite som för att understryka hur intressant månytan är att betrakta!
Citera
2005-08-19, 14:33
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tavi
Vilken kommunist hjärntvättade dig då min vän?
Vad vill du ha sagt överhuvudtaget? De landade på månen och du klagar eftersom dom landade där det var lättast ha-ha!

För övrigt anser jag att flygplan ska landa på åkrar istället för asfalt jävla propaganda-skit-imperialist-SAS-arlanda-skrytbyggen!!

Haha, helt underbar kommentar. Jag kan inte sluta skratta. Har du en fanclub?

För övrigt så slutar google aldrig att förvåna. ^^
Google är nog det bästa som hänt internet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback