• 1
  • 2
2013-12-21, 19:42
Bannlyst
Tjena

Gjorde en liknande frågeställning i träningsforumet men har lite andra frågor denna gång.

Jag kommer antagligen bli testad inom 1-2 månader och jag behöver back up. Jag VET att det går att pissa positivt på både olja och orala och sedan skylla på PWO's. Därav har jag varit på jakt efter en ny pwo med nya cs ämnen i.

Men sen kom jag på en bättre ide, att skylla på prohormoner. Det ska ju likna diverse aas, så att när provet är positivt på test, deca o tren så säger man att man testat diverse prohormoner från england som är lagliga här hemma i sverige, och sedan nämna namn som deca durabol extreme, trendobol osv osv och hävda att dessa är lagliga, då dom inte har koll eller resurser på att köpa hem det jag sagt jag använder för att sedan testa.

Det jag nu undrar är om det är många prohormoner i sverige som är klassade? så man inte gör bort sig och nämner någon som faktiskt är klassad.

Läst nånstans att det räknas som olagligt att använda produkter som höjjer testot, då det går under doping? men det kan ju inte stämma för då hade INGA testo boosters fått säljas på den svenska marknaden.

Så vad tycker ni, vad är den bästa ursäkten? diverse peptider är väll klassade som doping med?

Ser fram emot en diskussion, då detta kan hjälpa många. Speciellt nu i vintertider när dom slår till som värst.

MVH C2
Citera
2013-12-21, 19:54
Medlem
Fenjal888s avatar
Jag tror prohormoner är förbjudna i Sverige.

Annars kan kosttillskottsköpet från utlandet vara en idé. Om man skyller på prohormoner kan man säga att det var lagligt från den sidan du köpte från och att man inte tänkte på att det är andra regler/lagar i Sverige. Då gjorde du inget brott "med flit", vilket kan förmildra något.

Om du har bevis på att du varit utomlands personligen skulle det vara super! Då kan man säga att man testat både det ena och det andra utanför rikets gränser som kan ge mystiska spår.
Citera
2013-12-21, 19:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Jag tror prohormoner är förbjudna i Sverige.

Annars kan kosttillskottsköpet från utlandet vara en idé. Om man skyller på prohormoner kan man säga att det var lagligt från den sidan du köpte från och att man inte tänkte på att det är andra regler/lagar i Sverige. Då gjorde du inget brott "med flit", vilket kan förmildra något.

Om du har bevis på att du varit utomlands personligen skulle det vara super! Då kan man säga att man testat både det ena och det andra utanför rikets gränser som kan ge mystiska spår.

Hade gärna sett någon komma in och klargör hur det ligger till med prohormoner och att tillsätta kroppens testonivåer på kemisk väg.

Mjo det hade ju gått att spela dum och säga att dom var lagliga där, men det bästa hade ju varit om prohormonn var laglig i sverige. Men den kommer jag antagligen köra på om inget bättre dyker upp
Citera
2013-12-21, 20:20
Medlem
svennerubinsfans avatar
Köp en resa till norge och hävda att du kurat där
Citera
2013-12-21, 21:52
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chapter-II
Hade gärna sett någon komma in och klargör hur det ligger till med prohormoner och att tillsätta kroppens testonivåer på kemisk väg.

Mjo det hade ju gått att spela dum och säga att dom var lagliga där, men det bästa hade ju varit om prohormonn var laglig i sverige. Men den kommer jag antagligen köra på om inget bättre dyker upp

Ja, förståeligt. Jag kollade upp det lite snabbt, om man vågar lita på dopingsjouren så skriver det lite svar på vanliga frågor angående prohormoner.

http://www.dopingjouren.se/sv/Faq/?filterId=819

Enligt dem så är det olagligt i alla fall, och efter en snabbkoll på diverse form verkar så också vara fallet.

Är också rätt säker på att USA har prohormoner i sina lagliga T-boosters, bl a i "Animal Test".
Citera
2013-12-21, 21:59
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan

Öööh nej... Är inte lagligt där.

Om testet visar spår på deca testo tren kan du inte snacka bort det. Du kan hävda kosttilskott o dra det till rätten.. Men varför? Kostar mer o du vinner inte ändå .Betala bara .. Prohormoner är förbjudna i Svea rike
Citera
2013-12-21, 22:19
Medlem
CrazyAsFucks avatar
Det finns INGA lagliga testo-boosters i Sverige. Om de fungerade så skulle de också vara olagliga då lagen är utformad som så att allt som höjer hormonet är förbjudet.

Det enda som skulle kunna vara lagligt är om det inte hunnit klassas ännu och finns kvar på grund av det.
Citera
2013-12-21, 22:29
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyAsFuck
Det enda som skulle kunna vara lagligt är om det inte hunnit klassas ännu och finns kvar på grund av det.
Nix, till skillnad från narkotikalagarna spelar det ingen roll om något är dopningsklassat eller ej. Det är olagligt ändå.
Citera
2013-12-21, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
Innan breivik gick bananas med winnar i kroppen så kunde man ha gjort så, dock så hade det inte varit lagligt ändå, jämför med weed rökare som skyller på tripp till amsterdam.

Bästa är nog köpa något kosttillskott ifrån utlandet med PH i sig! Lycka till!
Citera
2013-12-21, 22:43
Medlem
CrazyAsFucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Nix, till skillnad från narkotikalagarna spelar det ingen roll om något är dopningsklassat eller ej. Det är olagligt ändå.

Fan, då lärde man sig något nytt idag också. Men det späder bara på sanningen om att det inte finns några lagliga prepp som höjer testot, allt är bara bullshit vilket jag antog att folk förstått tidigare.
Citera
2013-12-21, 23:56
Medlem
civilpolisens avatar
(FB) Research Chemicals - Steroidegenskaper? där sa jag ju till dig att prohormoner är olagliga .

du bryter mot svensk lag oavsett var i världen du befinner dig men svensk domstol är inte nödvändigtvis behörig att döma.

om brottet är straffbart i det landet du varit i så kan du straffas även i Sverige men inte hårdare än strängaste straffet i det andra landet.

undantag vissa brott som inte är relevanta i dopingdelen samt brott som i sverige kan ge 4år+ i straffskalan.

hoppas det besvarar alla frågor.

Citat:
Ursprungligen postat av civilpolisen
Sry men jag förstår inte hur du menar Jag förklarade bara att lagen per automatik förbjuder allt som ökar testo, tillväxthormon och dess derivat. Därför går det inte att hitta på nya saker som inte ska hinna förbjudas.
Senast redigerad av civilpolisen 2013-12-22 kl. 00:03.
Citera
2013-12-22, 01:29
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Jag vet att detta inte är till någon hjälp, men av ren nyfikenhet så undrar jag om du har möjlighet att förhala det hela? Eller så ber du en vän pissa i någon form av burk som du på ett smidigt sätt kan sticka ur byxan när du sätter igång att pissa. En god vän lyckades pissa rent på det viset för något år sedan, så det funkar beroende på omständigheterna.

Skicka PM om du vill ha tips på hur du ska göra, jag har tror jag har en bra idé! Så skulle jag själv ha gjort.

/ Leif
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in