Ett tag nu har jag mått dåligt. Det har att göra med att jag har asperger och inte vill det. Folk pratar om mig bakom ryggen dom pratar om mig som om jag vore annorlunda ett exempel jag stör mig mycket på folk som pratar om hur man ska bemöta mig för att jag har asperger (dom där "normala" som förstår allt och minsann vet hur vi "onormala" ska hanteras) jag är trött på att bli behandlad annorlunda jag är trött på att folk vill att jag ska söka hjälp. Dom vill ge mig stöd heter det att jag ska gå till en psykriatiker som om det var något fel på mig. Dom vill förnedra mig skada min självkänsla kränka min personliga intregritet. Ingen gillar mig, ingen vill vara med mig, dom tycker jag är konstig. Jag önskar att jag aldrig hade fötts med den här diagnosen. Alla tror att det medför svårigheter och problem med asperger det gör det inte det är bara det att folk har fördomar mot mig. Jag vet egentligen inte så mycket om mig själv, vad jag vill med mitt liv, jag har inga framtidplaner. Jag orkar ingenting och jag vet inte hur jag ska ta mig ur det här. Jag orkar inte gå upp ur sängen på morgonen längre. Jag har muskelryckningar, andningsnöd, det känns som en stort hål i halsen och ett stort tryck över bröstet jag mår ofta illa utan anledning jag får även huvudvärk ofta.
Jag växlar hela tiden mellan olika tillstånd ena dan är jag jätteuppåt nästa dag är jag jättenere jag har identitetskriser hela tiden, jag byter politiska uppfattningar från dag till dag.
Jag saknar också en som stod mig nära som numera är död.
En annan sak är att jag ångrar väldigt mycket dumma saker jag har gjort dom kommer aldrig att bli ogjorda och jag kan inte leva med det.
Det känns som om dom bara ger mig diagnosen för att trycka ner mig kontrollera mig och säga att jag är sämre. Jag minns en pedagog hon behandlade mig som ett barn jag kokar när jag tänker på det.
Jag blir illa behandlad varje dag. Jag har ingen närstående förälder eller så som jag bryr mig om så jag är självmordsbenägen.
Jag känner mig så ensam
Jag växlar hela tiden mellan olika tillstånd ena dan är jag jätteuppåt nästa dag är jag jättenere jag har identitetskriser hela tiden, jag byter politiska uppfattningar från dag till dag.
Jag saknar också en som stod mig nära som numera är död.
En annan sak är att jag ångrar väldigt mycket dumma saker jag har gjort dom kommer aldrig att bli ogjorda och jag kan inte leva med det.
Det känns som om dom bara ger mig diagnosen för att trycka ner mig kontrollera mig och säga att jag är sämre. Jag minns en pedagog hon behandlade mig som ett barn jag kokar när jag tänker på det.
Jag blir illa behandlad varje dag. Jag har ingen närstående förälder eller så som jag bryr mig om så jag är självmordsbenägen.
Jag känner mig så ensam