2013-12-19, 21:44
Bannlyst
Hr samlar vi erfarenheter, positiva som negativa, om nmnt mrke. Sk i trden och ls igenom innan ni stller en frga som antagligen redan besvarats.
Citera
2013-12-19, 21:59
Bannlyst
deras proviron, ngon som testat? och vad ligger mg p?
Citera
2015-06-27, 06:26
Medlem
nero1s avatar
Medical Inc, r dom nt att hnga i granen?

Jag r ute efter frmst Testo Enanthate, cypionate eller mjligen nt sustanon-liknande och gnade igenon en topp-sljares (Bjrnen) lista p BM och sg bland annat att han har diverse injekts frn Medical inc. Jag vet att det mrke hade ett extremt dligt rykte fr ett antal r sedan, men skulle grna f veta hur deras prepp r nu fr tiden? S ngon som kan ge en liten upplysning om fortfarande r skit eller om dom styrt upp sig?
Citera
2015-06-27, 11:55
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Fel trd din blatte.
Citera
2015-06-27, 19:16
Medlem
nero1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Fel trd din blatte.
Var det allt du kunde komma p att skriva jvla pajas., och upplys mig om varfr min frga, som glde ett visst lab och kvalit p sortimentet ligger i fel forum, ditt analblekta jvla missfoster... Och inbilla dig inte att du skulle ha mer erfarenhe n mig, men nu stllde jag en frga om ngon vet hur medical ink r i dagslget, men inaveln p dig har vl satt ner din tankefrmga som inte ens din srskola kunde gra nt t. S har du inget vettigt att sga, s bara sitt ner i bten och hll kft...! Sen att du kallar mig blatte r vl fr att du sjlv r en prideparaderande bgjvel frn Rumnien, zigenarjvel!
Citera
2015-06-30, 23:08
Medlem
hustle4evers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Jag r ute efter frmst Testo Enanthate, cypionate eller mjligen nt sustanon-liknande och gnade igenon en topp-sljares (Bjrnen) lista p BM och sg bland annat att han har diverse injekts frn Medical inc. Jag vet att det mrke hade ett extremt dligt rykte fr ett antal r sedan, men skulle grna f veta hur deras prepp r nu fr tiden? S ngon som kan ge en liten upplysning om fortfarande r skit eller om dom styrt upp sig?

Jag injicera testo E av medical ink idag och fick s jvla ont I skinkan s ska sjlv bestlla ngot annat tnkte jag. Annars s skjutsa det p en aning tycker jag.
Citera
2016-02-17, 17:37
Bannlyst
Jag har ftt ngra rosa 25mg dianabol frn Medical Inc i blister.

r det bra krut i deras grejer? Hrt att dom r riktigt dliga.
Citera
2021-08-30, 00:14
Medlem
Kr deras mast p samt testo
E just nu! Oljorna knns bra, ltta att stta och gr inte srskilt ont dagarna efter. Dremot kan jag inte uttala mig om skiten r bra eller ej d ja bara krt i en vecka. Om tv veckor kan ja nog avgra om de bra skit eller ej
Citera
2022-08-19, 08:35
Medlem
claymanns avatar
Med-Inc har vart med lnge,Vill minnas att deras effe va riktigt stygga fr ett par r sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in