2013-12-18, 00:48
Medlem
Är det nån som vet vad det är för ett ställe? Jag har aldrig vågat mig in och är nyfiken... Har genom åren sett att de sålt allt från frukt till ägg till läsk. Aldrig sett att det varit några kunder där.
Citera
2013-12-18, 01:00
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petterbarre
Är det nån som vet vad det är för ett ställe? Jag har aldrig vågat mig in och är nyfiken... Har genom åren sett att de sålt allt från frukt till ägg till läsk. Aldrig sett att det varit några kunder där.
Jag förstår att du inte vågat gå in där. Det verkar ju vara ett livsfarligt ställe, jag menar, de säljer ju både ägg och läsk. Vilka galningar.

Eller så börjar du helt enkelt leva lite farligt och går in där och kollar. Du kan ju för säkerhets skull beväpna dig med en grabbnäve brysselkål som du kan kasta på dem om det hotar upp dig. Sikta på ögonen på dem, för brysselkål i ögat är en erkänt dödlig attack.

Lycka till nu, ser fram emot din rapport från slagfältet. Om du nu överlever vill säga.
Citera
2013-12-18, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Jag förstår att du inte vågat gå in där. Det verkar ju vara ett livsfarligt ställe, jag menar, de säljer ju både ägg och läsk. Vilka galningar.

Eller så börjar du helt enkelt leva lite farligt och går in där och kollar. Du kan ju för säkerhets skull beväpna dig med en grabbnäve brysselkål som du kan kasta på dem om det hotar upp dig. Sikta på ögonen på dem, för brysselkål i ögat är en erkänt dödlig attack.

Lycka till nu, ser fram emot din rapport från slagfältet. Om du nu överlever vill säga.

Ett stort tack till dig för att ha fått mig att skratta denna tråkiga onsdagsmorgon!
Citera
2013-12-18, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex

Hahhaha! Gjorde min dag!
Citera
2013-12-18, 15:51
Medlem
Jag kommer behöva skicka ut någon annan i denna strid. Du verkar vara en tapper krigare ErikHasselberg. Jag föreslår att du tar dig an detta uppdrag. Se så!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in