• 1
  • 2
2005-07-20, 11:23
Medlem
har ftt tag p ett gng sdana 50mg tabletter, r dom ntt att ha?
str ox ntt om por comprimindo retardo (perdureta) p kartan, ska det va depo tabletter tro?
Citera
2005-07-20, 11:26
Medlem
Porrpojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilska
har ftt tag p ett gng sdana 50mg tabletter, r dom ntt att ha?
str ox ntt om por comprimindo retardo (perdureta) p kartan, ska det va depo tabletter tro?

Om det str Retardo s borde det ju vara retard=depottabs...Hemo kkade ju sna fr nn vecka sen...o han mdde ju fint p dom
Citera
2005-07-20, 11:28
Medlem
ok, missade det att han kkat dom, r dlig p ska

men tack fr svaret iallafall, blir till att ta en nve krossa d

edit: kom p en sak, drog en liten lina sub i gr vid kl14 tiden, r det slseri med att inta opiatpiller tex codein idag d?
Citera
2005-07-20, 11:48
Medlem
Porrpojkes avatar
Citat:
edit: kom p en sak, drog en liten lina sub i gr vid kl14 tiden, r det slseri med att inta opiatpiller tex codein idag d?

Du borde f effekt nd... Bara o ta lite mer...o om det var en liten lina s r det skert ingen fara...
Citera
2005-07-20, 11:52
Medlem
lter bra det!! blir somsagt att ta ett gng d

sitter bara och lurar p jag ska krossa dom el inte

edit: jvvla lustiga tabletter det dr, flerfrgade r dom ju, vit, grn och rosa. typ prickiga

edit 2: skitsamma krossade 6st slngde i mig, fr se om dom r ntt att ha jmnfrt med trad,

edit 3: urskta om jag tjatar om dessa piller men undrar r det bara "kodein" i dessa eller r det en massa annat skit ox, typ paracetamol el liknande? har aldrig tit just dessa frut
Citera
2005-07-20, 14:31
Medlem
Citat:
edit 3: urskta om jag tjatar om dessa piller men undrar r det bara "kodein" i dessa eller r det en massa annat skit ox, typ paracetamol el liknande? har aldrig tit just dessa frut

Det r enbart kodein i dem, inget annat.
Citera
2005-07-20, 15:12
Medlem
ok, tack ska du ha
Citera
2005-07-20, 17:04
Bannlyst
Det r ju sjlvklart en massa bindemedel i dem, 50 mg r ju inte s mycket och de hr combatpillerna r rtt stora, men bara kodein som aktiv substans.
Citera
2005-07-20, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pister
Det r ju sjlvklart en massa bindemedel i dem, 50 mg r ju inte s mycket och de hr combatpillerna r rtt stora, men bara kodein som aktiv substans.

jo bindemedel frstod jag nstan att det var, tnkte mest p paracetamol och dyligt.

har d frresten ont i huvvet som satan nu. tror fan det blir till att ta ngra tramadol nu
Citera
2005-07-20, 19:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pister

combat piller he he det stmmer verkligen in p frgen!!

tror nd att suben kan dra ner effekten markant,, gjorde det fr mig med H!!

perduretas rockar enligt mig,, bra effekt och effekten hller fast man krossar mycket lngre n annat kodein!
r du van s prova 450-500mg och softa p det!!! kliar mycket sknt vill jag lova!
MVH Johan
Citera
2005-07-21, 00:03
Medlem
nja jag r inte van codein men vl tradolan iofs, tog 6*50mg perduretas fy fan vad det kliade, dom sg fundersam som fan ut p jobbet. tur man har myggen skylla p hr uppe i norr

det enda negativa var att jag fick ont i huvve som fan ett par timmar i kvll. fast det slppte efter 4st tramadol och lite kk :

Hemo: tror du att sublinan jag tog i tisdags kan dra ner effekten p perduretas i morron (torsdag) ox??
Citera
2005-07-21, 00:24
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
nja jag r inte van codein men vl tradolan iofs, tog 6*50mg perduretas fy fan vad det kliade, dom sg fundersam som fan ut p jobbet. tur man har myggen skylla p hr uppe i norr

det enda negativa var att jag fick ont i huvve som fan ett par timmar i kvll. fast det slppte efter 4st tramadol och lite kk :

Hemo: tror du att sublinan jag tog i tisdags kan dra ner effekten p perduretas i morron (torsdag) ox??

Lste fr inte lnge sedan att Buprenorfin har en halveringstid p 36timmar,
jag har som regel att vnta minst 36timmar men ju lngre desto bttre!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in