2013-12-17, 14:56
Medlem
Tjenare har precis skaffat absolut torr, men när jag duttar med den så blir "hatten" knappt blöt? De är ett ytterst litet ställe på den som är lite fuktig? Har använt den nu en gång funkar bra för mig men den slutar funka efter bara 2 dagar är de för att hatten inte blir tillräckligt fuktig har läst runt lite och där står de att de blir som en vit hinna på huden, jag får inget sådant? Blir bara lite fuktig under armarna? Inte mer

Mvh
Citera
2013-12-17, 15:02
Medlem
Kläm på tuben samtidigt för att fukta "penseln".

Absolut Torr är sämst f.ö.
Citera
2013-12-17, 15:04
Medlem
SilentVictorys avatar
Vänd upp och ner på den då så att du ser hur "nätet" eller vad man ska säga blir ordentligt blött.
Sedan är det bara att kleta på som en vanlig roll-on.

Det gjorde jag i alla fall när jag använde Absolut Torr. Och det fungerade alltid oerhört bra.

Var inte så försiktig när du kletar på, det låter som att du tror att du avlider om du råkar få för mycket.

Ett annat sätt kan väl vara att du sträcker upp armen så du kan kleta på samtidigt som tuben är upp och ner.

Citat:
Ursprungligen postat av Schlampa
För att det fungerade dåligt på just dig eller?
Har då aldrig upplevt några problem med det, ej heller de jag känner som använt eller använder det.
Citera
2013-12-17, 15:10
Medlem
Citat:

Precis, tryck ut lite samtidigt.

Sämst vet jag inte. Funkade kanon i flera år för mig, snustorr i armhålan i lätt 2 veckor efter applicering.
Citera
2013-12-17, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
För att det fungerade dåligt på just dig eller?
Har då aldrig upplevt några problem med det, ej heller de jag känner som använt eller använder det.

Japp, vad ska jag göra??

Ironiskt nog har ALLA jag känner slutat använda det för att de upplevt att skiten antingen orsakat besvär eller inte lyckats hålla svetten borta.
Citera
2013-12-17, 15:21
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Japp, vad ska jag göra??

Ironiskt nog har ALLA jag känner slutat använda det för att de upplevt att skiten antingen orsakat besvär eller inte lyckats hålla svetten borta.
Prova någon av dessa http://www.apoteket.se/privatpersone...?Varuid=250391
http://www.apoteket.se/privatpersone...?Varuid=250390
Sägs också fungera bra.

Finns även på spray också ska väl tilläggas.
Citera
2013-12-17, 15:23
Medlem
Jag klämmer och skakar håller uppochner som en galning men den blir knappt fuktig ändå. Ska köra ikväll med de så får se hur de funkar nu ska de ifall jag kan få den riktigt fuktig!

Mvh
Citera
2013-12-17, 15:30
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gc1451
Jag klämmer och skakar håller uppochner som en galning men den blir knappt fuktig ändå. Ska köra ikväll med de så får se hur de funkar nu ska de ifall jag kan få den riktigt fuktig!

Mvh
Plocka bort nätet eller duttmojängen och kolla om det är något fel på den då.
Citera
2013-12-17, 16:03
Medlem
Lecros avatar
Citat:

Den funkar skitbra för mig! Men jag får fan lida när jag använder den, jag brukar ta den på kvällen innan jag ska gå lägga mig, så brukar jag vakna upp på natten att det kliar nått förjävligt i armhålorna, svider gör det också! Antar att jag tar för mycket men dagen efter så är svetten borta så jag tycker att de är värt de.
Citera
2013-12-17, 18:13
Medlem
FooFighterss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lecro
Den funkar skitbra för mig! Men jag får fan lida när jag använder den, jag brukar ta den på kvällen innan jag ska gå lägga mig, så brukar jag vakna upp på natten att det kliar nått förjävligt i armhålorna, svider gör det också! Antar att jag tar för mycket men dagen efter så är svetten borta så jag tycker att de är värt de.
Det är för att du svettas på natten som det börjar svida, prova att kanske sova med en tröja eller med ett svalare täcke eller så.
Citera
2020-10-13, 03:31
Bannlyst
FUngerar bara ibland för mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här