Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-16, 08:40
  #97
Avstängd
MagiskaPuffans avatar
Citat:
På Husbybadet har kvinnor och barn med svenskt utseende blivit våldtagna och gruppvåldtagna både i badbassängen och i lokaler anknutna till badet. Eftersom politiker och media inte kan förklara detta utifrån sina egna politiska teorier tystas händelserna oftast ned och undgår därför kritik och granskning. Detta leder till att våldtäkterna blivit fler och fler.

Citat:
Mamman till den gruppvåldtagna 11-åriga svenska flickan anklagas nu för "rasism", för att hon inte medverkade till att dölja händelserna och våldtäktsmännens etnicitet. Hon säger i ett uttalande: "Jag låter henne självklart inte läsa vad som skrivs på nätet, men jag berättar att folk är väldigt arga på gärningsmännen och att ingen anser att det är flickornas fel. Jag har däremot fått höra att jag är rasistisk då jag tog upp etniciteten, folk menar att jag skulle ljugit om detta för att dessa migranter inte skulle få dåligt rykte. Om jag ska vara ärlig så skiter jag i vilket, jag har berättat exakt så som det var och inte för att uppvigla rasistiska grupperingar."

Mm, vilken rasist hon är alltså, hatar rasister.

Citat:
"Idag, en vecka efter händelsen så sover min dotter dåligt. Hon har återkommande mardrömmar och hon känner sig smutsig. Hon har inte velat tala om exakt vad som hänt." skriver mamman till den utsatta flickan. Hon berättar även att flickan som fyllde år anklagar sig själv för att hon valde att fira sin födelsedag på badet och inte förutsåg det inträffade, samt att det efter att polisanmälan gjorts framkommit nya saker om sexövergreppet.


Blir dom bara integrerade om några generationer så kommer sånt här försvinna. Det är en tröst för den 11åriga flickan som blev gruppvåldtagen på sitt födelsedagskalas.

Lite får vi svenskar härda ut trots allt.
Citera
2013-12-16, 13:10
  #98
Medlem
punjabistans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaPuffan
Mm, vilken rasist hon är alltså, hatar rasister.
Blir dom bara integrerade om några generationer så kommer sånt här försvinna. Det är en tröst för den 11åriga flickan som blev gruppvåldtagen på sitt födelsedagskalas.

Lite får vi svenskar härda ut trots allt.

Tröst? Härda ut? Du är sjuk i huvudet eller så trollar du
Citera
2013-12-16, 13:46
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaPuffan
Jag förstår, om vi bara härdar ut lite och låter folk integreras så kommer allt bli lyckligt och fint till slut.
Jag ska ge ett exempel på en flicka som fått "härda ut lite" alldeles strax.
Du verkar läsa inläggen lite som det passar dig för att få ut dina länkar och kommentarer för jag har då inte nämnt något om att härda ut.
Min poäng var att det är misslyckad integration och bristande människosyn samt att de var i grupp som fick dem att göra det det de gjorde och inte för att det är män.

Förstår du?
Citera
2013-12-16, 13:57
  #100
Medlem
Paarthurnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaPuffan
Mm, vilken rasist hon är alltså, hatar rasister.


Blir dom bara integrerade om några generationer så kommer sånt här försvinna. Det är en tröst för den 11åriga flickan som blev gruppvåldtagen på sitt födelsedagskalas.

Lite får vi svenskar härda ut trots allt.

Men varför ska vi svenskar "härda ut"? Varför ska vi tillåta att människor beter sig som svin? Hade du reagerat på samma sätt om det var vita män som våldtog flickan? Hade media? Jag tror inte det. Då hade det skrikits om svin, patriarkat och att män är horor.
Citera
2013-12-16, 14:00
  #101
Medlem
Trapphushomofilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaPuffan
Trevliga bilder....

Tycker dock inte att deras ras spelar någon roll vi ser tydligt att det är män som utför dådet.

Varför gör män såhär?

Varför gör negerapjävlar detta? För att de är negerapjävlar!

Rasen spelar ingen roll, alla svarta ska inte skuldbeläggas, men könet spelar roll, alla män ska skuldbeläggas? Jag förstår hur du tänker, eller rättare sagt, jag förstår att du inte tänker.

Dessa negerapjävlars mentalitet kommer direkt från den jävla djungel de kommer ifrån (där de borde ha stannat hemma), där fysisk styrka ger makt att slänga runt kvinnor som de vill. Att de sedan är såpass jävla dumma i huvudet att de inte fattar att de är filmade trots att detta sker i London talar för en annan del av negerapjävelsproblematiken, de är satans dumma i huvudet.

Fan vad förbannad jag blir, även på dig för att du försöker få det här till en generell manlig festlighet, det är en negerapjävelsritual och inget annat.
Citera
2013-12-16, 14:07
  #102
Medlem
Paarthurnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trapphushomofilen
Varför gör negerapjävlar detta? För att de är negerapjävlar!

Rasen spelar ingen roll, alla svarta ska inte skuldbeläggas, men könet spelar roll, alla män ska skuldbeläggas? Jag förstår hur du tänker, eller rättare sagt, jag förstår att du inte tänker.

Dessa negerapjävlars mentalitet kommer direkt från den jävla djungel de kommer ifrån (där de borde ha stannat hemma), där fysisk styrka ger makt att slänga runt kvinnor som de vill. Att de sedan är såpass jävla dumma i huvudet att de inte fattar att de är filmade trots att detta sker i London talar för en annan del av negerapjävelsproblematiken, de är satans dumma i huvudet.

Fan vad förbannad jag blir, även på dig för att du försöker få det här till en generell manlig festlighet, det är en negerapjävelsritual och inget annat.

Nu tänker jag varken argumentera för eller emot ditt påstående. Men måste påpeka att du blir väldigt upprörd när TS generaliserar och frågar sig varför män gör detta. För att sedan kontra med en generalisering av negrer. Det går inte att dra en hel ras, kön, nationalitet, sexuell läggning eller religiös tillhörighet över en kam.
Citera
2013-12-16, 14:46
  #103
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaPuffan
Trevliga bilder....

Tycker dock inte att deras ras spelar någon roll vi ser tydligt att det är män som utför dådet.

Varför gör män såhär?

Hahaha! Vilket troll du är!

(Klart att de skyldiga skall fängslas för vad de gjort, och inte för att de är negrer.)
Citera
2013-12-16, 15:00
  #104
Medlem
Trapphushomofilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paarthurnax
Nu tänker jag varken argumentera för eller emot ditt påstående. Men måste påpeka att du blir väldigt upprörd när TS generaliserar och frågar sig varför män gör detta. För att sedan kontra med en generalisering av negrer. Det går inte att dra en hel ras, kön, nationalitet, sexuell läggning eller religiös tillhörighet över en kam.

Visst inte, men jag var sür som satan och då blev det så. Jag försökte väl mest förklara vad hennes generaliserande gick ut på. För övrigt är TS ett troll, så jag vet inte varför jag ens blev upprörd från första början. Eller jo, det vet jag, på grund av negerapjävlarnas beteende i klippet.
Citera
2013-12-16, 15:25
  #105
Avstängd
MagiskaPuffans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paarthurnax
Men varför ska vi svenskar "härda ut"? Varför ska vi tillåta att människor beter sig som svin? Hade du reagerat på samma sätt om det var vita män som våldtog flickan? Hade media? Jag tror inte det. Då hade det skrikits om svin, patriarkat och att män är horor.

Citat:
Ursprungligen postat av JurgenPontare
Du verkar läsa inläggen lite som det passar dig för att få ut dina länkar och kommentarer för jag har då inte nämnt något om att härda ut.
Min poäng var att det är misslyckad integration och bristande människosyn samt att de var i grupp som fick dem att göra det det de gjorde och inte för att det är män.

Förstår du?

Ironi förstås, jag tycker såklart inte att man ska behöva härda ut sånt, jag tycker det är förjävligt att det förekommer gruppvåldtäkter i det här landet.

Det gjorde det inte för ett antal år sedan.
Citera
2013-12-16, 19:00
  #106
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proven-innocent
Jo sjukskrivningar kan ju likställas med en misshandel. Aborten om den skadar någon så är det kvinnan. Bättre att vara känslostyrd än kukstyrd då det tydligen gör en till en komplett idiot.

Ja att sjukskriva sig och få 10000 kr gratis varje månad av försäkringskassan tycker jag ibland kan jämföras med misshandel i allvarsgrad. Det är mycket pengar.

Du har fel om aborten eftersom det oftare är fostret som dör än kvinnan. Kvinnors känslor leder till 35000-40000 aborter per år i jämförelse med de runt 170 mord som begås av män.
Citera
2013-12-16, 20:34
  #107
Medlem
SaftMajas avatar
Män gör det för att de är framväxta i ett patriarkaliskt system.

Om de inte är färgade, för då beror det bara på socioekonomiska faktorer som arbetslöshet och utanförskap. Aldrig på kulturen.

Om de råkar vara både rika, välutbildade och färgade och ÄNDÅ hamnar i tråkigheter är de offer för en komplott [ref. OJ Simpson].
Citera
2013-12-16, 21:00
  #108
Medlem
Men sluta inte!

Jag behöver mer trollande att läsa.
Vilket TS-troll.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback