2013-12-15, 14:13
Medlem
Stratakastas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teflonpannan69
Vad spelar det för roll ifall det verkligen var pensionärer eller våldsbejakande vänsterpartiklar ni malade på? Ni har för länge sen förlorat det mediala slaget, ni har NOLL trovärdighet.

Sedan förstår jag inte riktigt vad som är meningen med sådana här fjantiga demonstrationer? Ni sabbar liksom bara er image. Demonstrationer får först effekt när antalet demonstranter når tusen och uppåt.

vadå ni? jag är muslim för helvete, med stor näsa dessutom.

Det ända jag har sagt är att SMR är modiga som vågar stå emot dessa människor. Nazisterna kommer alltid vara mindre, men det är sjukt hur mycket mod och tro de har, lite som självmords bombare, redo att dö för sin tro, extremism.

Ingen här försvarar SMR, men det är ganska tydligt på videon att det är ca 30 organiserade män mot en hel arme av blandade människor
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Imiron
Om du visste hur en demo gick till så hade du förstått att det är knepigt att hindra sympatisörer från att dyka upp.

Nu får man vara tacksam för att våldsvänstern dök upp. Jag ger gärna alla de asen nackskott, men bara om vi skjuter SMR först.

SMR hade tänkt dyka upp och störa ändå. I deras värld är alla som inte håller med dem våldsvänster.

Jag vet precis hur en demonstration går till och skulle jag vara i ett demonstrationståg där terrorister går in i skulle jag gå ur.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av balmung
Jag tror absolut att majoriteten av demonstrationens deltagare accepterade deras deltagande. Genom att hålla dessa våldsgrupper om ryggen så allierar man sig med dem genom att man legitimerar man deras våldsanvändning.

Du "tror"? Tror gör man i kyrkan. Du vet med andra ord inte ett skit. Då kan man ju hålla käften.
Citera
2013-12-15, 14:15
Medlem
QMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
Så man anföll en liberal? Sjögren brukar vara tydlig med att skriva antifascist.

Är ni liberaler nu också? Antagligen så var det en våldsam "liberal" som fick lite pisk, men det är bara rykten.
Citera
2013-12-15, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Det var ju rödingarna som blev anfallna och polisen har som uppgift att skydda demonstrationen. Klart dom skyddar människor när det dyker upp arga nazister som kasta smällare mot barn.

Och när nationella blir attackerade på nationella demonstrationer så vänder sig polisen MOT nationella som försvarar sig.
Citera
2013-12-15, 14:16
Medlem
Deweys avatar
Gud vad roligt det ska bli nu när nazisterna ska göra denna misslyckade attack mot en folklig demonstration till en seger! Dags att poppa popcorn och läsa trollnazister som inte var där och inte känner någon som var det förklara hur det faktiskt gick till (eftersom JUUUUDEEEEMEDIA såklart ljuger och förvanskar, så jäääävla trött analys för övrigt).

Så kör hårt nu, på vilket sätt gick den ariska rasen framåt idag med detta taktiska genidrag?
Citera
Medlem
Ints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
"Den vinnande sidan"? Förklara för mig vad du tror vanliga människor i Kärrtorp, de som var på demonstrationen, säga om den här händelsen när de pratar med sina bekanta? Vad tror du de tänker om er nazzar? Att ni är modiga ariska krigare som stod upp för svenskheten? Eller att ni är psykopatpack som attackerar en fredlig demo? Jag har en gissning, en kvalificerad sådan, men jag kan låta dig gissa först...

Att ni inte förstår att min post inte syftar till att SMR börjar bli framgångsrika utan nationalismen i allmänhet och invandringskritik visar bara hur korkade ni är. Ingen bryr sig om SMR, är irrelevanta och existerar bara för att skrämma slag på vänsterextremister.
Citera
Medlem
raxmouses avatar
Det hade varit intressantare om medier kunde bjuda in till en saklig debatt istället för den här primitiva leken.

Men det är väl inte deras uppgift att lösa problem.

...för, jag förstår faktiskt inte vad man bråkar om. Den ena gillar inte den andre.
Citera
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rode-tjuren.
Och när nationella blir attackerade på nationella demonstrationer så vänder sig polisen MOT nationella som försvarar sig.

Nej, det gör dom inte, men jag förstår att det är skönt att måla upp den bilden om hur alla är emot en.
Citera
2013-12-15, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Int
Nu snackar jag ju inte om SMR utan om nationalismen i allmänhet, SMR är oviktiga.

1. Folk stödjer inte att vänsterextremister attackerar fredliga demos, nä. De flesta hatar vänsterextremister mer då det nästan alltid är de som attackerar.

2. Ja ca. 50 verkar stämma, att de var pårökta var ju ett svar på idioten som påstod att nationalister var tjackade, borde du fatta ditt mongo.

1. På riktigt? Du tror att människor i allmänhet har högre tolerans för nazister än för antirasister? My god...

2. Haha...vi låter filmerna tala för sig själva då...
Citera
2013-12-15, 14:18
Medlem
Går rykten att vänstern knivade oskyldiga och inga i SMR.
Citera
2013-12-15, 14:18
Medlem
Låt oss säga om en galen anti rasist dödar en Nationalist, tror ni att det hade blivit några kampanjer eller demonstrationer mot det våldet? Själv är man emot all form av våld.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in