2013-12-16, 10:17
Medlem
Truchosthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thaiwai
Det här börjar ju gå åt helvete, fan in med alla dessa SMR, SvP tomtar i någon masugn.

Bra idè. Vi kan börja med att registrera asen. Sen kan vi tvinga på dom en symbol att bära på jackan så att alla kan se vad dom är för något. Kanske tom stämpla in det i deras pass. Alla måste se att just dom här människorna tänker fel. Så kan man undvika dom. Och alla som ändå umgås med dom måste få skit för det och frysas ut. Vi kan ta deras tillgångar och tvinga dom att bo i särskilda områden.

Till sist bygger vi upp läger och bränner tomtarna i en ugn och firar vår geniala slutgiltiga lösning på nazifrågan.
Citera
2013-12-16, 10:19
Medlem
Flandmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdy
Det var nassarna som fick spö. Det var nassarna som åkte till sjukhus, blödde och pissade på sig.

För mig är båda sidor idioter.
Citera
2013-12-16, 10:28
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Worldwarthree
Jag tycker att vi ska angripa ett större hot Sebbe från kartellen. Jag såg honom i södermalms katarina kyrka, han går tydligen där klockan 6-7 på söndagarna.

Vi ska fan gruopa upp mot den lilla fittan och visa vilka som bestämer i Sverige.

Han är så jääävla kaxig.

Är du en liten kyckling eller? Det kommer aldrig hända för då hade du inte skrivit det på nätet utan tagit tag i det istället. Ni snackar så jävla mycket.

Ska ni i SMR kanske se över om ni kan få mängrabatt på vuxenblöjor?
Citera
2013-12-16, 10:34
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Vänta en halvjävla sekund nu.
Tror du sionistdemokraterna kommer gör nått för att få bort dessa "nazister"?

Demokrater, oavsett parti, har ingen rätt att tala om vilka åsikter som är rätt eller fel.
Nazisterna får gärna sitta i sina klubblokaler och spy galla över alla förutom den ariska rasen, men att angripa tåg med barn och gamla är ett jävla lågvattenmärke.

Sjukt att idioter sitter här och kritiserar folk för att ha dragit kniv i självförsvar, jag hade fan använt en pistol om jag hade haft det på mig.
Citera
2013-12-16, 10:37
Medlem
-benito-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Jag är ledsen men du kommer aldrig få någon medalj för ditt internet krig för den vita rasen.
Du och dina promille av rasvurmare kommer aldrig igen få något inflytande.

Varför ska du inte bevisa din duglighet? Du kan lika gärna vara en totalt misslyckad 50 årig förtidspensionerad skåning som inte gett ett skit till varken ditt land eller såkallade ras.. Du har någon vanföreställning att ni snart kommer segra och att du kommer få någon hög ställning inom det fjärde riket. Jävla prinsess drömmar...

Allt ni har att komma med när ni dör är ett engagemang för att bevara något som ni aldrig har haft er rätten att företräda. Det största hotet mot etnisk svenskhet är ert fegande och lismande. Ni tror ni skapar opinion men den ärliga bilden är att opinionen består av 30-40 överviktiga misslyckade skåningar med noll stolthet. Knappast några som kommer stå på barrikaderna när ert såkallade raskrig bryter ut.

Visst ni har er lilla dödstrupp i SMR, men helt ärligt. 40 avdankade knarkare som får spö av pensionärer och fäder som vill skydda sin kommun..

Jag är absolut ingen förkämpe för SMR men du börjar bli ganska tröttsam med ditt lipande om familjefäder och pensionärer. Vid det här laget har väll alla sett filmerna och kan konstatera att det var det vanliga människorna från våldsvänstern som var i Kärrtorp och de var dessutom beväpnade och hann med två mordförsök.
Och sen när är ni i yttersta vänstern så stingsliga ni brukar ju glatt genomföra hembesök hos oliktänkande och bryr knappast om att de har barn. Nej det blir bara tragigkomiskt när våldskåta vänsterfacister sitter och gnäller när någon har mage att agera med samma metoder som de själva så gärna använder sig av.
Kanske det är dags för vänstern att växa upp och inse det ociviliserade att slåss på gator och torg.
Citera
2013-12-16, 10:41
Medlem
-benito-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Demokrater, oavsett parti, har ingen rätt att tala om vilka åsikter som är rätt eller fel.
Nazisterna får gärna sitta i sina klubblokaler och spy galla över alla förutom den ariska rasen, men att angripa tåg med barn och gamla är ett jävla lågvattenmärke.

Sjukt att idioter sitter här och kritiserar folk för att ha dragit kniv i självförsvar, jag hade fan använt en pistol om jag hade haft det på mig.

Väx upp! Eller har du missat våldsvänstern terror mot oliktänkande? Vem fan tar med sig barn på vänsterextremdemonstration? Tror du SvP eller SD tar med sig barn på sina demos? Och varför inte det?
Citera
2013-12-16, 10:46
Medlem
BajsBabians avatar
Varför tjatar alla om nazister?

Nazisterna förlorade väl ändå andra världskriget 1945 eller pågår kriget fortfarande?

Och varför kallas SMR för högerextrema, allt i deras politiska åsikter är ju klassisk vänsterpolitik?
Citera
2013-12-16, 10:47
Medlem
KanylKenneths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Worldwarthree
Jag tycker att vi ska angripa ett större hot Sebbe från kartellen. Jag såg honom i södermalms katarina kyrka, han går tydligen där klockan 6-7 på söndagarna.

Vi ska fan gruopa upp mot den lilla fittan och visa vilka som bestämer i Sverige.

Han är så jääävla kaxig.

Vad i helvete är han för hot? Snubben är en kromosom skadad blekfet pajas från köping eller någonting som tack vare sitt downs syndrom dragit på sig några domar vilket gett han kredd som breakdanceare.

De enda verkliga "hot" man som frisk människa borde bry sig om idag är Media, Judiska församlingar samt politiker.

Hur många är egentligen med i AFA och liknande pajas organisationer? typ nått tusental kanske, de får pengar av juden Aschberg och får sin propaganda spridd av judarna Bonnier.

Slår man undan deras ekonomiska stöd och propaganda outlets så finns inte mycket kvar.

och detta enorma nazi hot från SMR hur många är dom 30-40 stycken??? WOW vilken enorm säkerhetsrisk.

Jämför gärna detta med att vi idag har runt en halv miljon islamister och potentiella terrorister i Sverige.
Citera
2013-12-16, 10:48
Medlem
-benito-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Adolf
Man anfaller inte en demonstration för att sedan fegt retirera. Tyvärr måste jag ge denna aktion en nolla i betyg.

Antar att SMR anser Symbolhandlingen i sig är det som räknas. Man kom dit och och ställde upp trots att man var en mot tio. Att man sen fick retirera är ju bara naturligt. För första gången sen nittiotalet fick inte extremvänstern ostört stå och spy ut sitt hat mot Sverige och vita människor.
Citera
2013-12-16, 10:50
Medlem
-benito-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanylKenneth
Vad i helvete är han för hot? Snubben är en kromosom skadad blekfet pajas från köping eller någonting som tack vare sitt downs syndrom dragit på sig några domar vilket gett han kredd som breakdanceare.

De enda verkliga "hot" man som frisk människa borde bry sig om idag är Media, Judiska församlingar samt politiker.

Hur många är egentligen med i AFA och liknande pajas organisationer? typ nått tusental kanske, de får pengar av juden Aschberg och får sin propaganda spridd av judarna Bonnier.

Slår man undan deras ekonomiska stöd och propaganda outlets så finns inte mycket kvar.

och detta enorma nazi hot från SMR hur många är dom 30-40 stycken??? WOW vilken enorm säkerhetsrisk.

Jämför gärna detta med att vi idag har runt en halv miljon islamister och potentiella terrorister i Sverige.

Håller med dig i varje ord du skriver.
Citera
2013-12-16, 10:51
Medlem
Vad ska man tycka egentligen?
Förr om åren hade jag helt fördömt ett sånt här angrepp där man ger tillbaka på vänstern.
Då hade jag tänkt att; bara om man lät pundarna från vänstern få fortsätta störa, använda våld och bete sig som vanligt, så skulle svensken tids nog inse idiotin och förstå problematiken med att försöka vara hela världens flyktingförläggning på svenskarnas bekostnad. Det finns liksom ingen anledning att sjunka till pöbelns nivå, hade jag sagt då.

Förvisso håller svensken på att vakna, men det långsamt.
Samtidigt blir situationen alltmer allvarligare i Sverige. Bara i år har vi sett negrer som slår ihjäl unga svenskar till döds med järnrör, vi fick läsa om en ung SD:are som avled veckor efter att blivit brutalt misshandlad av en invandrare i Uppsala därför att han var svensk och vi kunde läsa hur vänstern (i grupp som vanligt) misshandlat kommunpolitikern Daniel Spansk en kväll när han var ute och gick med sin familj och hur Revolutionära Fronten misshandlade en person i samband med SvP:s demonstration i Stockholm och lade upp klippet på nätet (tills det råkade visa sig vara en invandrare dvs).
Trots att liknande sker mer eller mindre varje vecka i dagens Sverige så är alltså näthat och vita rasistiska män det största samhällsproblemet idag, enligt PK-median.
Och nu ska juden Aschberg dra ut på turné och posera med basebollträ för att söka reda på folk som tycker fel och skriver fel sorts åsikter på nätet.

Sen har vi sett Husby-kravaller, där det i media givetvis har hetat att det måste till mer resurser för att hjälpa stackarna i utanförskap som bara visar sitt missnöje med samhällssituationen.
Men när några nationalister nu för första gången på riktigt visar sitt missnöje med samhället genom att använda samma sorts metoder, ja, då jävlar! Då tar det givetvis hus i helvete på Twitter och folk gastar om "baaaaaaaaaaaaarnen!!!11ett11!!". Precis som att det nu faktiskt inte var så att en från SMR blev knivskuren och precis som att det aldrig brukar vara några androgyna bögar i hipsterkläder och dreadlocks från Söder som använder politiskt våld.

Nej, förstås! För bara judar, babbar, batikhäxor, journalister, homosexuella och maktens fotsoldater kan ju vara offer idag och har förtur på att använda våld och tysta meningsmotståndare.

Haha.
Jag tror vi blivit allt fler som blivit mer medvetna om att världen och makten bara tillhör de som är tillräckligt fräcka och brutala nog att roffa åt sig den.
Ni helt sanslösa hycklare ska nog förvänta er mer sånt här framöver.
Senast redigerad av Genpolen 2013-12-16 kl. 10:59.
Citera
2013-12-16, 11:17
Medlem
-Wasteland-s avatar
Goldman Sachs-SvD sammanställer judemedias liporgie där den kommuniströda linjen är att gaskammarnazismen är det största hotet mot samhället idag. Polisen, som till skillnad från Stasijournalisterna faktiskt arbetar i verkligheten, håller inte med:
Citat:
– Vi gör en bedömning vid varje tillfälle. Det var inte känt att det här skulle mötas av motdemonstranter och våra erfarenheter talade emot det. I efterhand kan man alltid säga att det är för få poliser. Men man måste backa flera år för att se liknande attacker med fysiskt våld mot den här typen av demonstrationer, säger han till SvD.
Terrorgruppen och underrättelsetjänsten Expo skriver:
Citat:
Svenska Motståndsrörelsen, den direkta arvtagaren till Vitt ariskt motstånd, har genom åren attackerat åtskilliga fredliga antirasistiska arrangemang.
Vilka demonstrationer syftar man på?

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/svep-oroligheterna-i-karrtorp_8825862.svd?sidan=3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in