Vad ska man tycka egentligen?
Förr om åren hade jag helt fördömt ett sånt här angrepp där man ger tillbaka på vänstern.
Då hade jag tänkt att; bara om man lät pundarna från vänstern få fortsätta störa, använda våld och bete sig som vanligt, så skulle svensken tids nog inse idiotin och förstå problematiken med att försöka vara hela världens flyktingförläggning på svenskarnas bekostnad. Det finns liksom ingen anledning att sjunka till pöbelns nivå, hade jag sagt då.
Förvisso håller svensken på att vakna, men det långsamt.
Samtidigt blir situationen alltmer allvarligare i Sverige. Bara i år har vi sett negrer som slår ihjäl unga svenskar till döds med järnrör, vi fick läsa om en ung SD:are som avled veckor efter att blivit brutalt misshandlad av en invandrare i Uppsala därför att han var svensk och vi kunde läsa hur vänstern (i grupp som vanligt) misshandlat kommunpolitikern Daniel Spansk en kväll när han var ute och gick med sin familj och hur Revolutionära Fronten misshandlade en person i samband med SvP:s demonstration i Stockholm och lade upp klippet på nätet (tills det råkade visa sig vara en invandrare dvs).
Trots att liknande sker mer eller mindre varje vecka i dagens Sverige så är alltså näthat och vita rasistiska män det största samhällsproblemet idag, enligt PK-median.
Och nu ska juden Aschberg dra ut på turné och posera med basebollträ för att söka reda på folk som tycker fel och skriver fel sorts åsikter på nätet.
Sen har vi sett Husby-kravaller, där det i media givetvis har hetat att det måste till mer resurser för att hjälpa stackarna i utanförskap som bara visar sitt missnöje med samhällssituationen.
Men när några nationalister nu för första gången på riktigt visar sitt missnöje med samhället genom att använda samma sorts metoder, ja, då jävlar! Då tar det givetvis hus i helvete på Twitter och folk gastar om
"baaaaaaaaaaaaarnen!!!11ett11!!". Precis som att det nu faktiskt inte var så att en från SMR blev knivskuren och precis som att det aldrig brukar vara några androgyna bögar i hipsterkläder och dreadlocks från Söder som använder politiskt våld.
Nej, förstås! För bara judar, babbar, batikhäxor, journalister, homosexuella och maktens fotsoldater kan ju vara offer idag och har förtur på att använda våld och tysta meningsmotståndare.
Haha.
Jag tror vi blivit allt fler som blivit mer medvetna om att världen och makten bara tillhör de som är tillräckligt fräcka och brutala nog att roffa åt sig den.
Ni helt sanslösa hycklare ska nog förvänta er mer sånt här framöver.