Citat:
Ursprungligen postat av
SummaSummarum
Jag har ingen skyldighet att bevisa dugligheten av min ras för dig anti-vit. Vi har rätt att överleva och bevara vår sort oavsett. Att undergräva mitt folks existens är ett allvarligt brott och det duger gott som skäl för att motsätta sig er anti-vita så kallade anti-rasister. Det är ni som skall stå till svars för vad ni utsätter vita människor för så kom inte med dina löjliga frågor.
Jag är ledsen men du kommer aldrig få någon medalj för ditt internet krig för den vita rasen.
Du och dina promille av rasvurmare kommer aldrig igen få något inflytande.
Varför ska du inte bevisa din duglighet? Du kan lika gärna vara en totalt misslyckad 50 årig förtidspensionerad skåning som inte gett ett skit till varken ditt land eller såkallade ras.. Du har någon vanföreställning att ni snart kommer segra och att du kommer få någon hög ställning inom det fjärde riket. Jävla prinsess drömmar...
Allt ni har att komma med när ni dör är ett engagemang för att bevara något som ni aldrig har haft er rätten att företräda. Det största hotet mot etnisk svenskhet är ert fegande och lismande. Ni tror ni skapar opinion men den ärliga bilden är att opinionen består av 30-40 överviktiga misslyckade skåningar med noll stolthet. Knappast några som kommer stå på barrikaderna när ert såkallade raskrig bryter ut.
Visst ni har er lilla dödstrupp i SMR, men helt ärligt. 40 avdankade knarkare som får spö av pensionärer och fäder som vill skydda sin kommun..