2013-12-16, 04:45
Medlem
Voolts avatar
Har flera vänner (ingen av dem sympatiserar med varken AFA eller RF) som gick med i dagens manifestation och det var ganska olustigt när det började trilla in mess om Adolf/Bratwurst-dyrkarnas attack. Men efter att ha läst alla inlägg i den här tråden känner jag mig betydligt lugnare. De visar med all tydlighet att den snedluggades sympatisörer består av lätt utvecklingsstörda personer som befinner sig så långt från verkligheten att de aldrig kommer att bli något verkligt stort hot mot oss riktiga svenskar och vår svenska demokrati. Beundrar också er som ids "debattera" med dessa lägre stående varelser eftersom det kan likställas med att försöka föra en konversation med en hjärnskadad kviga. Tack för underhållningen och heil på er ni gossar av ärans och hjältarnas land!
Citera
2013-12-16, 05:54
Medlem
Cinnabars avatar
Hoppas att läkare får ta hand om de mest psykotiska våldsverkarna, och det var inte de som demonstrerade mot klottret i Kärrtorp. Trodde först det var afa mot nazister, men det var ju vanliga boende i Kärrtorp som tröttnat på att antagligen psykossjuka och eller störda individer klottrar i centrum. Man ser på inläggen i denna tråd att många inte mår bra och har problem med att tolka omvärlden. Ger man sig på barnfamiljer har man nått långt i sjukdomstillståndet, så jag antar att det blir många LVU och andra förkortningar som riktas mot de omhändertagna.

För att slippa klottret borde fasaderna sprejas med skydd mot allt slags klotter, så är det problemet löst. Hur man sedan hjälper de psykotiska hoppas jag att polis och vård gemensamt talar om, för bakom detta finns större problem än kriminalitet. Det verkar trots allt inte vara så många personer att ta hand om och hjälpa vidare i livet, det var väl en 30 svartklädda, inte fler, som orsakade förödelsen?

Det är ganska uppenbart att demonstrationer kring rasism måste gå att genomföra utan att "motståndare" begår kriminella handlingar. Man får hoppas att polisen framöver inser och tidigare skyddar dem som trots allt protesterar på det här sättet, annars är det bästa rådet att bara hålla rent och snyggt i centrum, tills klottret upphör. Det är marginalföreteelser ändå, som inte behöver orsaka kaos på torg, om man agerar smartare, det vill säga nonchalerar ligister, sjuka och andra bråkstakar. De försvinner inte så länge som som de är i behov av vård och omsorg. Nu blev de framjagade ur sina hålor, av barnfamiljer…

Tyvärr måste man inse att det alltid kommer att finnas en klick svårt sjuka människor i samhället, de söker sig till extrema sekter där symptombilden förvärras.
Senast redigerad av Cinnabar 2013-12-16 kl. 06:04.
Citera
2013-12-16, 06:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av polisbrickan
En glasflaska av typen 33.cl väger ca 300 gram. Världens hårdaste handbollskast sägs ligga runt 160 knutar, med lite tur får kanske de här slöa nazistsnubbarna upp en flaska i halva farten. Det ger en rörelsemängd om 6,66 kg/s. Vilket med en flaskas begränsade anslagsyta är en satanisk rörelsemängd för en spräcklig pensionärsskalle, för att inte nämna kraniet hos en tvååring med bristfälligt förbenade fontaneller.

edit: Off topic: "Men du rå..."

Att den kan skada människor förstår jag också, men vad gör häftklamerna skall de ha någon form av splitter verkan? ( En glassflaska är väl en ganska dålig projektil om den inte skjuts ut ur ett rör )

Sedan om det är VPK:arna eller om det är Nazisterna som kasta prylar på varandra. Sedan har folk ett eget ansvar inte gå demonstrationer som anordnas av kommunister, då det kan råcka illa ut.

Som föräldrar bör man inte ta med barnen på såna här extrema åsiktsyttringar som den har kommunist demonstrationen är och samma sak gäller pensionär.

Dock finns de inget försvar för våldet på ifrån någon av dessa grupper.
Citera
2013-12-16, 06:46
Medlem
Alla gripna tillhör högern . Så rätt så tydligt vilka som var idioter i Kärrtorp
Citera
2013-12-16, 06:59
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Jag har ingen skyldighet att bevisa dugligheten av min ras för dig anti-vit. Vi har rätt att överleva och bevara vår sort oavsett. Att undergräva mitt folks existens är ett allvarligt brott och det duger gott som skäl för att motsätta sig er anti-vita så kallade anti-rasister. Det är ni som skall stå till svars för vad ni utsätter vita människor för så kom inte med dina löjliga frågor.

Jag är ledsen men du kommer aldrig få någon medalj för ditt internet krig för den vita rasen.
Du och dina promille av rasvurmare kommer aldrig igen få något inflytande.

Varför ska du inte bevisa din duglighet? Du kan lika gärna vara en totalt misslyckad 50 årig förtidspensionerad skåning som inte gett ett skit till varken ditt land eller såkallade ras.. Du har någon vanföreställning att ni snart kommer segra och att du kommer få någon hög ställning inom det fjärde riket. Jävla prinsess drömmar...

Allt ni har att komma med när ni dör är ett engagemang för att bevara något som ni aldrig har haft er rätten att företräda. Det största hotet mot etnisk svenskhet är ert fegande och lismande. Ni tror ni skapar opinion men den ärliga bilden är att opinionen består av 30-40 överviktiga misslyckade skåningar med noll stolthet. Knappast några som kommer stå på barrikaderna när ert såkallade raskrig bryter ut.

Visst ni har er lilla dödstrupp i SMR, men helt ärligt. 40 avdankade knarkare som får spö av pensionärer och fäder som vill skydda sin kommun..
Citera
2013-12-16, 07:06
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Rensat?

Tror du att svenssons kommer att stå på vänsterns och rasfrämlingarnas sida när stunden kommer?

Hade inbördeskriget startat nästa vecka så hade det nog varit så. Men det startar inte nästa vecka.

Jävlar ännu en rasföreträdare som är med i SM i mankhöjd.
Det blir inget krig. Ni kommer aldrig få era medaljer och ni kommer aldrig segra i något. Varken i det verkliga livet eller i er rasfantasi.

Vi vita svenskar vill inte ha er, precis som vi inte vill ha extremist vänstern och kommunisterna.
Citera
2013-12-16, 07:13
Bannlyst
Man anfaller inte en demonstration för att sedan fegt retirera. Tyvärr måste jag ge denna aktion en nolla i betyg.
Citera
2013-12-16, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Adolf
Man anfaller inte en demonstration för att sedan fegt retirera. Tyvärr måste jag ge denna aktion en nolla i betyg.

Tror SMR tryckt i sig lite för mycket anabola den dagen. Eller att de helt enkelt trodde sig kunna gå tå-mot-tå mot pensionärer. :/
Citera
2013-12-16, 07:53
Medlem
.buenaventura.s avatar
Vet inte vad SMR ska ha cred för av någon. Dom åkte i backen och blev omhändertagna. Förstår inte vem som skulle kunna säga att dom lyckats med något
Citera
2013-12-16, 07:55
Medlem
souvlaki6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aldriggolare
Tror SMR tryckt i sig lite för mycket anabola den dagen. Eller att de helt enkelt trodde sig kunna gå tå-mot-tå mot pensionärer. :/
Man kan få för sig mycket dumt när man ligger tjackstinna fem man i ett tält och reciterar Geijers "Odalsbonden".
Citera
2013-12-16, 08:15
Medlem
KanylKenneths avatar
Efter att ha funderat lite i sömnen så har jag kommit fram till att denna Aktion kanske inte var så galen ändå?

Om någon hasch rökande hipster farsa drar med sina småbarn till något stenkastar party så kanske vederbörande bör få ett par smällar på kinderna framför sina barn?

Vi får hoppas att mamman tar ansvar nästa gång och förbjuder hasch-hipstern att ta med barna på kommunist parader i framtiden?

De som försöker påskina att det inte var en marxistisk demonstration av och för extremvänstern kan ju bara titta på vilka sorts människor som kommenterar här i tråden. Knappast några "normala Svenssons" utan en salig blandning av Kommunister, AFA anhängare, psyksjuka och våldsromantiker.

Så kanske, men bara kanske var attacken något bra ändå. Men jag tror fortfarande ett regn av brandbomber eller en sprängladdning hade haft större effekt än hand till hand kamp.
Citera
2013-12-16, 08:23
Medlem
J87333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarrySTruman
Alla gripna tillhör högern . Så rätt så tydligt vilka som var idioter i Kärrtorp

Vad fan! Såklart moderaterna ska in och slåss så fort de får chansen. Så less på dem, hoppas de åker ur riksdagen nästa val.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in