Med risk för att skamsen stå med foliehatten i handen så måste jag få ventilera mig. Jag har sedan jag blev medlem på denna sidan vid ett flertal tillfällen reagerat på saker som alla härleder mig till samma slutsats (rubriken).
De allra flesta trådarna handlar på ett eller annat sätt om judar, muslimer, SD, Jimmie Åkesson, Krig, rasfientlighet, nationalism etc. Visst beror det dels på anonymiteten i kombination med normalsvenskens blyga jag men oavsett storlek på olika forum eller sociala nätverk så finns inget som ens är i samma galax som Flashback.
Man ser användare, som i en tråd om en våldtagen kvinna, skriva saker som "tack vare skäggbarnen våra landsförrädare till politiker placerat som våra grannar ser Sverige ut såhär."
Detta skrivs många gånger tidigt i trådar där det inte ens framkommit vem GM är. När dessa sedan citeras och besvaras, lika korkat förvisso, så raderas ofta svaret om det är judefientligt, SD-fientligt eller liknande. Sällan vice versa.
Jag vägrar tro att det är slumpen längre. Handen på hjärtat. Har ni aldrig tänkt i liknande banor ? Styrs Flashback i en förutbestämd riktning ?