2016-06-18, 20:21
Medlem
Rois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frazkakan
Du borde ju förstå att en fattig vit amerikan i snitt gör fler/värre våldsbrott än en förmögen svart man.
Ser man till vita fattiga regioner (Appalachia) så har de väldigt lite våldsbrott, om man jämför med rikare färgade regioner.

Edit: De 10% rikaste svarta är mer våldsamma än någon vit grupp: https://randomcriticalanalysis.files...e-chrome14.png

Bästa faktorn för att förutsäga mängden våldsbrott i ett samhälle är att kolla på raslig sammansättning
https://randomcriticalanalysis.wordp...-by-economics/

Edit: även "Single-motherhood" är starkt förknippat med mängden våldsbrott, vilket torde vara intressant för F&J.
Senast redigerad av Roi 2016-06-18 kl. 20:38.
Citera
2016-06-18, 21:00
Medlem
trumpetsvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
"Fördomar fördummar" fanns det en kampanj som hette en gång i tiden. Det är väl 30 år sen nu. Du verkar ha fastnat där. Inser du inte hur hopplöst ute din retorik och dina argument är? Din typ av argument kanske fungerade innan vanligt folk fick kontakt med mångkulturen. Men så är det inte längre. Knappt några svenskar vill bo ens i närheten av mångkulturella områden. Svenskar vill inte ha sina barn i mångkulturella skolor. SD är som starkast där mångkulturen är som mest utbredd i Sverige. Vanligt folk behöver inte tro något längre. De VET vad mångkultur innebär och de uppskattar den inte. Därför kvittar det hur mycket du och dina vänstergelikar gormar och gapar om kriminella "nazister" och lovordar era importerade bruna telningar. Ni är genomskådade, körda och snart också förpassade till historiens skräphög. Som alltid besegrar verkligheten utopister som du.
Så är det. Retoriken har inget med verkligheten att göra, vilket fler och fler inser. Min väckarklocka var en ung syrianska på 90-talet som tyckte svenskarnas kultur var skit, till skillnad från hennes egna kultur, trots att det var till den kulturen hon flytt och från sin egen. Ingen ovanlig åsikt bland araber, förstod jag senare .
Vänsterns identitetsvurmande har fått mig att identifiera mig som etnisk svensk i första hand och att tydligt se vilka som inte är etniska svenskar. Jag vurmar till och med mer för Veronica Palm än Hanif Bali, trots att jag politisk tydligt ligger närmare den andre. Jag brukade identifiera mig annorlunda förut, just saying.
Citera
2016-06-18, 21:10
Bannlyst
Läs bara om den här dåren. Vad tänker han med? Hur många svenska män ska dödas för dessa äckliga människors skull?

http://www.friatider.se/ung-man-kniv...-bli-valdtagen
Citera
2016-06-19, 02:26
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Den mesta forskning kring dessa saker visar att när kvinnor ges sexuella rättigheter, dvs makt över sin egen kropp och ex. möjlighet till prevention, slippa våldtäkt, tvångsgifte och abortmöjlighet ex. så vill de flesta kvinnor ha 2-3 barn och inte mer.
Reproduktionen har gått ner i alla I-länder som gett sina kvinnor dessa möjligheter.

Överbefolkning stavas med andra ord manlig överordning och allt annat än feminism.

Det måste vara därför som feminister till varje pris vill ha en invällning av män med medeltida värderingar in i de länder där man faktiskt förmått tänka längre än näsan räcker.

Innerst inne längtar ni feminister kanske efter att bli misshandlade, våldtagna och tvingade att föda tvåsiffrigt antal barn. Men ni kan som sagt bära någon sorts symbol så att normala, hederliga medborgare inte skall få för sig att intervenera när era sjukliga och perversa fantasier realiseras.
Citera
2016-06-19, 03:41
Bannlyst
tS verkar vara illojal,,,, Ingen vill försvara en sådan,, de skall färdas över styx till andra sidan,

Citat:
Ursprungligen postat av lupac

Tyvärr finns alltför många trångsynta och fördomsfulla villaägare som inte vill bo granne med människor som har Downs syndrom, har CP, har autism, är mörkhyade, är psykiskt sjuka, är alkoholister, är narkomaner, är kriminella, är muslimer eller på annat sätt avviker från "villanormen" (etnisk svensk, inga störande funktionshinder, inget missbruk, laglydighet, kristendom).

,,,,svenskar vill inte se muzzlimsk blatteohyra,,,,

,,,,krigiska krevader stör våran vardagsmys. ##
Citera
2016-06-19, 05:19
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Den mesta forskning kring dessa saker visar att när kvinnor ges sexuella rättigheter, dvs makt över sin egen kropp och ex. möjlighet till prevention, slippa våldtäkt, tvångsgifte och abortmöjlighet ex. så vill de flesta kvinnor ha 2-3 barn och inte mer.
Reproduktionen har gått ner i alla I-länder som gett sina kvinnor dessa möjligheter.

Överbefolkning stavas med andra ord manlig överordning och allt annat än feminism.
Nope!
Den mesta forskning som finns kring dessa saker väljer att tolka lite som den vill, men födslotalet visar att ju mer val kvinnan har själv, så föds det färre barn.

I slutet av den banan finns vår egen utrotning om inte "migranterna" löser det åt oss.
De frågar nämligen inte. Det är därför födslotalen i deras hemländer är två/tre gånger större.
Citera
2016-06-19, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys
Det måste vara därför som feminister till varje pris vill ha en invällning av män med medeltida värderingar in i de länder där man faktiskt förmått tänka längre än näsan räcker.

Innerst inne längtar ni feminister kanske efter att bli misshandlade, våldtagna och tvingade att föda tvåsiffrigt antal barn. Men ni kan som sagt bära någon sorts symbol så att normala, hederliga medborgare inte skall få för sig att intervenera när era sjukliga och perversa fantasier realiseras.

Nu är det dags igen stoppa lite snö i hjärnan och fylla ut tomrummet.
Nu är du ute i sedvanliga tönterier du brukar sluta med när tankarna tar slut, som jag inte ens tänker bry mig svara på.
Citera
2016-06-19, 09:49
Bannlyst
Citat:
Nu är det dags igen stoppa lite snö i hjärnan och fylla ut tomrummet.
Nu är du ute i sedvanliga tönterier du brukar sluta med när tankarna tar slut, som jag inte ens tänker bry mig svara på.

Ge en förklaring till feministers vurmande över "flyktingar" då. Från utomstående som har lite hjärna så ser det mest ut som ett hat mot det civiliserade väst, och ett hat mot vita män. Varför vill ni släppa in halva tredje världen?
Citera
2016-06-19, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frusciantelo
Ge en förklaring till feministers vurmande över "flyktingar" då. Från utomstående som har lite hjärna så ser det mest ut som ett hat mot det civiliserade väst, och ett hat mot vita män. Varför vill ni släppa in halva tredje världen?

feminister "vurmar" inte för flyktingar…
Feminister tenderar dock vara humanister/ ha vänsterliberala åsikter av typen: "allas lika värde" som de yttrar inte bara för att de låter fint utan för att de faktiskt tror att det betyder något.

Dessutom lever feminister i nutid och har brain tillräckligt för att uppfatta världens situation på olika plan, vilket många på detta forum verkar sakna helt och tro vi lever på 1800 talet.

Sen kan man också vända på erat eget resonemang, VEM tror minst på västvärldens civilisations styrka? Den som tror att den måste isoleras bakom höga murar i sjuksäng för att överleva eller den som tror att den för att överleva just behöver ut och motioneras och träna sig i att stöta på andra människor/ kulturer/ åsikter än sina egna?
Citera
2016-06-19, 10:30
Bannlyst
Citat:
Feminister tenderar dock vara humanister/ ha vänsterliberala åsikter av typen: "allas lika värde" som de yttrar inte bara för att de låter fint utan för att de faktiskt tror att det betyder något.

Dessutom lever feminister i nutid och har brain tillräckligt för att uppfatta världens situation på olika plan, vilket många på detta forum verkar sakna helt och tro vi lever på 1800 talet.

Sen kan man också vända på erat eget resonemang, VEM tror minst på västvärldens civilisations styrka? Den som tror att den måste isoleras bakom höga murar i sjuksäng för att överleva eller den som tror att den för att överleva just behöver ut och motioneras och träna sig i att stöta på andra människor/ kulturer/ åsikter än sina egna?

Vi ser redan starka tecken på västvärldes bristande styrka. Speciellt i Tyskland råder
en antivit kultur bland en del vänsterfolk, och några politiker har sagt att det är
positivt att den vita befolkningen krymper och blir ersatt. Deras egen reichfuhrer Merkel
verkar förakta den tyska flaggan. Islamistisk terrorism blir allt vanligare, no-go
zoner dyker upp lite överallt. Någon assimillation blir inte av. Segregationen ökar lavinartat.
Motsättningarna mellan folkgrupper ökar, och ursprungsbefolkningen blir allt mer upprörda.

Tror du det kommer bli bättre av att ta in ÄNNU fler människor från dessa skräpkulturer?
Även du borde väl förstå att det inte kommer fungera. Dessa människor är INTE en vinst
för väst! Över tid så är nuvarande politik ett recept på undergång. Eller tycker du
det har fungerat bra hittills? Vad för gott har det fört med sig förutom kebabhak och pizzerior?

Och nej, bara för att vi "rasister", vill att västvärlden ska ha starka gränser och
begränsad invandring så betyder inte det att man isolerar sig från omvärlden.
Citera
2016-06-19, 12:04
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:

Det du beskriver i början kallas virtue signalling.
Fråga en feminist om de "verkligen" tror på alla människors lika värde, får du se.
Citera
2016-06-19, 21:20
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:

Det är många liter självuppoffrat blod som ligger bakom det hittills bästa samhällssystem vi känner, demokratin. För det första pissar du på detta faktum, för det andra är du oförlåtligt korkad och naiv om du tror att demokratin är osårbar. Ja, inte för att du nu någonsin gett ett annat intryck.

Demokrati är tvärtom mer ömtålig än något annat styrelseskick, dessutom oerhört lättmanipulerad. Eggen som skall balanseras är tunn, trillar vi åt höger har vi kaos, trillar vi åt vänster har vi diktatur. Vänstertippen är vad jag förutspår kommer ske, med allt större motsättningar mellan ursprungsbefolkningen och de invällande horderna kommer terrorhandlingar, upplopp och våldsamheter eskalera till en grad där gemene man accepterar kraftiga frihetsinskränkningar så länge de slipper kaoset.

Detta är den draksådd ni fundamentalister planterat, med ert hycklande och lismande. Allas lika värde kan du för övrigt köra upp i röven. Finns inte på kartan att jag likställer någon i min familj med random gruppvåldtagande och parasiterande somalie. Du är för all del fri att göra andra prioriteringar än de jag gör, men det vore fint om ni som står upp för vänstervridna och verklighetsfrånvända vanföreställningar bar någon sorts symbol så vi rasister lätt kan identifiera dem vi skall lämna åt vargarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in