2025-06-10, 14:54
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Ändå tjänar folk pengar på det.

Tror du framgångsrika daytraders som använder TA i flera år bara råkar ha tur?

Världen är inte svart och vit. TA är inte det enda man använder i trading, bara ett av alla verktyg.

Du är både sexist och korkad som bara tror män använder sig av TA.

Ok då, så hur ser det ut för XRP inom den närmsta framtiden?

Köpläge? Blir det någon XRP season i år?
Citera
2025-07-14, 17:27
Medlem
HazzardAlards avatar
Blååås!! 🚀🚀🚀
Citera
2025-07-14, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Blååås!! 🚀🚀🚀
Kanske blåser XRP förbi ETH i år
Citera
2025-07-17, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Om jag sagt 100% innan så stämmer det såklart inte, jag skulle vilja göra en seriös bedömning att jag vet till 70% att jag har helt rätt i min bedömning att XRP kommer att vara borta inom 5 år. Med "borta" så menar jag att valutan är värd $0.0001 eller dyl. Det har ju redan gått från $2 till $0.5 så jag känner mig trygg i min slutsats.

Om XRP skulle återhämta sig så är det många som skulle bli glada, men jag ser bara inte hur det är möjligt. Vi säger att XRP vinner, jaha, sedan då? Tror du att dom är off the hook? Detta kommer bli ett permanent dragplåster för XRP och det kommer vara omöjligt för Ripple att hitta nya investerare. Betydelsefulla investerare. Därför är jag OK med teknologin (XLM) men inte OK med XRP.
Känner du dig fortfarande trygg i din slutsats?
Citera
2025-07-17, 23:24
Medlem
XRP slår ATH!
Citera
2025-07-18, 11:55
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
XRP slår ATH!

Nu jävlar åker vi! 🍸🍺😎
Citera
2025-07-18, 12:15
Medlem
Citat:
Nu jävlar åker vi! 🍸🍺😎
Yes!

Har du nån sell target?
Citera
2025-07-18, 19:23
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Yes!

Har du nån sell target?

Vettefan... men jag säljer inte under 50 spänn. (?) 🤷 😄
Citera
2025-07-22, 14:10
Medlem
Leastons avatar
Sugen på att shorta här, men hoppas på en ny, betydligt svagare pump, som kan de bättre entry.

XRP är i mina ögon helt meningslös, och det finns ingen rim och ranson att den skall ha större market cap än vinstdrivande aktiebolag som Coinbase och McDonalds. Dom erbjuder ingenting som inte någon annan gör minst lika bra, snabbt och billigt och betydligt mer decentraliserat.

Efter 13 år av tomma löften så har XRP förlorat mot alla Stablecoins som används för transaktioner istället.
Senast redigerad av Leaston 2025-07-22 kl. 14:12.
Citera
2025-07-22, 14:46
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Sugen på att shorta här, men hoppas på en ny, betydligt svagare pump, som kan de bättre entry.

XRP är i mina ögon helt meningslös, och det finns ingen rim och ranson att den skall ha större market cap än vinstdrivande aktiebolag som Coinbase och McDonalds. Dom erbjuder ingenting som inte någon annan gör minst lika bra, snabbt och billigt och betydligt mer decentraliserat.

Efter 13 år av tomma löften så har XRP förlorat mot alla Stablecoins som används för transaktioner istället.

Riktigt usel RSI på 1W också, med tydlig bearish divergenc och avtagande köpvolym: https://i.imgur.com/1ifklMS.png

Gissar att många shitcoins ser likadant ut och att folk börjar ta hem vinster, och i mångt och mycket lägger sig i BTC.
Citera
2025-07-22, 16:10
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Riktigt usel RSI på 1W också, med tydlig bearish divergenc och avtagande köpvolym: https://i.imgur.com/1ifklMS.png

Gissar att många shitcoins ser likadant ut och att folk börjar ta hem vinster, och i mångt och mycket lägger sig i BTC.

TA igen?! 😆 Ni är för jävla roliga!
Citera
2025-07-22, 16:22
Medlem
Leastons avatar
Citat:
TA igen?! 😆 Ni är för jävla roliga!
Ahh du går på fundamenta? Hoppas du har något bättre än att dra upp typ 3 banker i Asien som testade XRP genom att köpa tokens direkt från Ripple (!!)...för 5 år sedan?

Jag föredrar fundamentala drivkrafter. Ge mig de tyngsta bakom XRP, som motiverar en högre marketcap än McDonalds?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in