Min alteranativa teori är att Kanye West inom sin tid kommer få en titel i högre status en "Sir".
Jag var ett stort fan utav Kanyes College Dropout, och hans blygsamma intervjuer gav mig dess mer sympati.
- Ett par år senare (idag), när mina känslor fallerat för denna narcissistiska, materalistiska, egotrippade hollywood-star-strucked personlighet, så hände något
Jag såg en intervju med honom
http://www.youtube.com/watch?v=n1W_QWDWHiI där han genuint TALAR rakt ut, till oss icke-så-insatta om hur svårt det är för en "outsider" att ta sig upp till dess högsta höjder. Dessa aka biljonärer: "judar", "Ralph Laurens", och "Steve Jobs".
- Det här är en värld så bortom våran fantasi och verklighet - vilket leder hans tankebanor, oss ljusår härifrån! MEN: Att ta upp diskussionen om dessa högsta makter, mest inflytelserika, mest "betydelsefulla" skapar en inblick, och framför allt en verklighet vilket min alternativa teori kommer gynna.
När kända musiker dör skapas en legend, vilket Kanye definitivt kommer göra om så blev fallet idag, dock om Kanye får dess mer tid kommer det tjäna till yes?
Vad är er helhets syn på Kanye?