2013-12-12, 22:21
Medlem
BuddhaBasses avatar
Min alteranativa teori är att Kanye West inom sin tid kommer få en titel i högre status en "Sir".
Jag var ett stort fan utav Kanyes College Dropout, och hans blygsamma intervjuer gav mig dess mer sympati.
- Ett par år senare (idag), när mina känslor fallerat för denna narcissistiska, materalistiska, egotrippade hollywood-star-strucked personlighet, så hände något
Jag såg en intervju med honom http://www.youtube.com/watch?v=n1W_QWDWHiI där han genuint TALAR rakt ut, till oss icke-så-insatta om hur svårt det är för en "outsider" att ta sig upp till dess högsta höjder. Dessa aka biljonärer: "judar", "Ralph Laurens", och "Steve Jobs".
- Det här är en värld så bortom våran fantasi och verklighet - vilket leder hans tankebanor, oss ljusår härifrån! MEN: Att ta upp diskussionen om dessa högsta makter, mest inflytelserika, mest "betydelsefulla" skapar en inblick, och framför allt en verklighet vilket min alternativa teori kommer gynna.
När kända musiker dör skapas en legend, vilket Kanye definitivt kommer göra om så blev fallet idag, dock om Kanye får dess mer tid kommer det tjäna till yes?

Vad är er helhets syn på Kanye?
Senast redigerad av BuddhaBasse 2013-12-12 kl. 22:26.
Citera
2013-12-12, 23:14
Medlem
Alltid gillat Kanye. Ett geni i våran tid!
Han är så jävla missförstådd
Citera
2013-12-12, 23:48
Medlem
haha herregud, kanye west är bara ännu en dum neger som gör värdelös musik.
Citera
2013-12-13, 01:59
Moderator
Allaballawallas avatar
Som jag ser det så var hans två första plattor hyfsade, sedan har det mest varit skit och det är inget jag lyssnar på i dagens läge.

Det är möjligt att det är svårt för en "outsider" att komma någonvart och då är det ju tur för Kanye att Jay-Z redan var etablerad när han lyfte upp honom. Kanye West kan knappast ensam ta åt sig äran för sin framgång.

Ur ett större perspektiv är han inget speciellt.

Don't Believe the Hype...
Senast redigerad av Allaballawalla 2013-12-13 kl. 02:03.
Citera
2013-12-13, 15:33
Medlem
jag gillar kanye west. varje platta han släpper är med ett nytt sound, trots att han kanske inte alltid släpper bra låtar tycker jag absolut att han överlag är en av våra mest kreativa av artister.
Citera
2013-12-13, 21:49
Medlem
Perfectscores avatar
Kan du förklara lite mer varför Kanye Wests influens av framtiden är större än vad vi tror.

Eller så kan moderator vara snäll å slänga denna skit tråd i papperskorgen.
Citera
2014-01-08, 19:16
Medlem
disregardfemaless avatar
My god, köpte precis My Beautiful Dark Twisted Fantasy(dvs. i fysiskt format, kände att jag ville ge tillbaka till snubben ) och har redan Late Registration och Yeezus. TS, har sett intervjun du länkade, och you took the words out of my mouth, verkligen. Geni är synonymt med Yeezy enligt mig. Trots att han blivit lite mer egotrippad de senaste åren, så kan jag ändå inte tycka illa om honom. Tror allt fallerade för honom efter Graduation då hans morsa dog och flickvännen gjorde slut med honom eller hur det nu var... Avslutningsvis:

ALL HAIL YEEZUS
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in