Tjena killar!
Jag var ute och googlade, i jakt på sökmotorsoptimeringsinformation och en liten grej till min hemsida.... så fantastisk som google är tar den mig till en hemsida (
www.svensktinternet.com)
jag har aldrig hört talas om dom förut men de säljer typ menyer och sidor och lite småsake,r men så stod det något om att de hade en sökmotorsoptimeringsutbildning till salu, i PDF format. Så jag köpte denna sökmotorsoptimerings utbildning. Läste igenom den 30 sidor, den var helt fantastiskt, något äckligt bra pedagogik och upplägg, MEN JAG KOM PÅ EN SAK, DEN SAKNAR COPYRIGHT STÄMPEL. Jag läste igenom hela dokumentet igen, såg ingen copyright någonstans. Så jag blev lite förvånad... vem copyrightar inte något sånt? Så jag köpte en java meny oxo, inte heller hade den copyright på sig, eller några villkor...
Innebär detta att jag kan ta dessa varor och sälja själv? De saknar copyright och villkor (har inte köpt alla varor, men de jag köpt har ingen sådan information), och rent lagligt undrar jag, kan jag rent lagligt sälja dessa saker nu?