Citat:
Ursprungligen postat av
pr0ty
Hall dr..
Tnkte ge en julklapp till min bror som ker till London helgen 7-9nde februari.. Han vill se Tottenham - Everton matchen den 9nde men tnkte g till biljettluckan fr att se om de finns biljetter p plats..
N istllet fr att chansa tnkte jag ge tv biljetter i julklapp men om man ska kpa direkt via BPL sidan / lagets sida sida s mste man vara medlem och den som betalat/bokat biljetterna mste hmta ut dem sjlv vid arenan, allts jag... Vad jag frsttt s kostar det 50pund att bli rsmedlem p sidan fr att kpa direkt via sidan..
S gr det att hitta endast matchbiljetter utan att priserna trissas upp till 1000-2000sek?
Tacksam om ngon som gjort ngon liknande vill hnvisa mig till hur jag ska lsa detta.. // Thomas
Hej! Mig veterligen gr det inte att kpa biljetter online om du inte r medlem i klubben ifrga.
Det billigaste alternativet fr att g p fotboll i England r att kpa i lucka, dock kan det ju i detta fall vara svrt att f biljett p plats d det r en relativ toppmatch i Premier League.
Du kan ju alltid bli medlem i din brors namn och kpa tv biljetter? p det sttet fr han ju ett medlemskap i klubben ocks, och ni lser problemet med att det r bestllaren som mste hmta ut biljetterna.
EDIT: sjlvklart gr det att kpa biljetter online utan medlemskap i klubben, men d via resebolag som lgger p en saftig summa.