Citat:
Ursprungligen postat av
pr0ty
Hallå där..
Tänkte ge en julklapp till min bror som åker till London helgen 7-9nde februari.. Han vill se Tottenham - Everton matchen den 9nde men tänkte gå till biljettluckan för att se om de finns biljetter på plats..
Nå istället för att chansa tänkte jag ge två biljetter i julklapp men om man ska köpa direkt via BPL sidan / lagets sida sida så måste man vara medlem och den som betalat/bokat biljetterna måste hämta ut dem själv vid arenan, alltså jag... Vad jag förstått så kostar det 50pund att bli årsmedlem på sidan för att köpa direkt via sidan..
Så går det att hitta endast matchbiljetter utan att priserna trissas upp till 1000-2000sek?
Tacksam om någon som gjort någon liknande vill hänvisa mig till hur jag ska lösa detta.. // Thomas
Hej! Mig veterligen går det inte att köpa biljetter online om du inte är medlem i klubben ifråga.
Det billigaste alternativet för att gå på fotboll i England är att köpa i lucka, dock kan det ju i detta fall vara svårt att få biljett på plats då det är en relativ toppmatch i Premier League.
Du kan ju alltid bli medlem i din brors namn och köpa två biljetter? på det sättet får han ju ett medlemskap i klubben också, och ni löser problemet med att det är beställaren som måste hämta ut biljetterna.
EDIT: självklart går det att köpa biljetter online utan medlemskap i klubben, men då via resebolag som lägger på en saftig summa.