2013-12-11, 02:33
Medlem
Kommer Sverige spela fler landslagsmatcher innan EM? Träningslandskaper alltså.
Citera
2013-12-11, 04:18
Medlem
OleYellers avatar
Med tanke på att EM går av stapeln 2016 så gissar jag på att det kommer spelas en hel del träningsmatcher.

Menar du VM så kommer ju den vanliga Januari-turnén snart. Pratar du om damerna så har jag ingen aning. Landslagens spelprogram är inte speciellt svåra att hitta, nästan så att man inte behöver starta en tråd om det....
Citera
2013-12-11, 05:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Med tanke på att EM går av stapeln 2016 så gissar jag på att det kommer spelas en hel del träningsmatcher.

Menar du VM så kommer ju den vanliga Januari-turnén snart. Pratar du om damerna så har jag ingen aning. Landslagens spelprogram är inte speciellt svåra att hitta, nästan så att man inte behöver starta en tråd om det....
i januariturnén så spelar väl inte zlatan?
Citera
2013-12-11, 05:22
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsfittan
i januariturnén så spelar väl inte zlatan?
Nupp da bestar truppen framst utav spelare fran de skandinaviska ligorna som har uppehall.

Bra fraga i ovrigt. Hittar ingenting om traningsmatcher under 2014 pa forbundets hemsida. Skulle gissa dock att det ar nagon landskamp i mars och sen nagon strax innan VM for att halla igang VM-lag som behover motstand.
Citera
2013-12-12, 22:02
Medlem
Herrarna har inte några landskamper bokade ännu under 2014. Men kommer säkert spela någon match under de internationella speldatumen. Kan tänka mig att det blir någon match i mars och juni.

VM slutspelet har ju precis lottats och jag antar att de aktuella lagen kollar på eventuella motståndare som passar att möta inför kommande motstånd.

Någon som vågar sig på någon gissning om vilka som eventuellt skulle se Sverige som bra sparring?

EM kvalet lottas i februari.
Citera
2013-12-12, 22:14
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Herrarna har inte några landskamper bokade ännu under 2014. Men kommer säkert spela någon match under de internationella speldatumen. Kan tänka mig att det blir någon match i mars och juni.

VM slutspelet har ju precis lottats och jag antar att de aktuella lagen kollar på eventuella motståndare som passar att möta inför kommande motstånd.

Någon som vågar sig på någon gissning om vilka som eventuellt skulle se Sverige som bra sparring?

EM kvalet lottas i februari.

Jag gissar på motståndare från Englands och Schweiz grupper. Ett par av dessa: Uruguay, Costa Rica, Italien, Ecuador, Frankrike, Honduras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in